homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale


#1 2015-05-19 09:03:42

Izabella 44
New member
Inregistrat: 2015-04-24
Mesaje: 37

imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Buna ziua, am terminat al patrulea blister de anticonceptionale si momentan sunt in perioada de pauza,dar menstruatia nu a aparut. Primele luni am avut menstruatia exact in aceeasi zi, chiar aceasi ora. A treia luna am avuy spotting si menstruatia a venit cu o zi mai devreme decat lunile trecute. In perioada de pauza am luat 3 pastile de augumentin. Despre ce credeti ca este vorba? Multumesc, va rog, astept raspuns.

Offline

 



#2 2015-05-22 20:08:08

doctoressa
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20454

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Izabella 44 a scris:

Buna ziua, am terminat al patrulea blister de anticonceptionale si momentan sunt in perioada de pauza,dar menstruatia nu a aparut. Primele luni am avut menstruatia exact in aceeasi zi, chiar aceasi ora. A treia luna am avuy spotting si menstruatia a venit cu o zi mai devreme decat lunile trecute. In perioada de pauza am luat 3 pastile de augumentin. Despre ce credeti ca este vorba? Multumesc, va rog, astept raspuns.

cred ca intre timp menstruatia a aparut. chiar daca uneri se poate sa apara cu o zi-doua mai tirziu, poate chiar sa nu apara deloc uneori(singerarea de privatie din pauza dintre blistere poate fi extrem de redusa cantitativ sau chiar absenta uneori) daca ai luat corect pastilele esti protejata contraceptiv si nu ai a iti face griji.
insist sa cred ca in cazul tau menstra a aparut totusi


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

Offline

 

#3 2015-12-29 20:55:19

Izabella 44
New member
Inregistrat: 2015-04-24
Mesaje: 37

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Buna seara, sambata a fost ultima zi in care am luat pastila, sunt in perioda de pauza si inca nu a aparut menstruatia.am luat toate pastilele la aceeasi ora, nu am luat nimic care sa interactioneze sau altceva. De obicei imi venea luni sau cel tarziu marti dupa masa.sunt putin ingrijorata.multumesc! puss

Offline

 

#4 2015-12-29 20:58:19

daenarys
Vizitator

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Ce pastile iei?
Daca le-ai luat corect stai calma.o sa apara si sangerarea in cele 7 zile de pauza nu e obligaroriu sa apara in aceiasi zi

 

#5 2015-12-29 21:13:18

Izabella 44
New member
Inregistrat: 2015-04-24
Mesaje: 37

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Logest. Sper sa apara. sad multumesc

Offline

 

 Publicitate


loading...

#6 2015-12-29 21:39:16

daenarys
Vizitator

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

O sa apara smile

 

#7 2015-12-29 21:44:04

Izabella 44
New member
Inregistrat: 2015-04-24
Mesaje: 37

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Nurofen nu interactioneaza cu anticonceptionalele, nu? Multumesc!

Offline

 

#8 2015-12-29 22:13:15

daenarys
Vizitator

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Nu interactioneaza

 

#9 2015-12-30 14:52:51

Izabella 44
New member
Inregistrat: 2015-04-24
Mesaje: 37

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

A aparut menstruatia azi. Multumesc! puss

Offline

 

#10 2015-12-30 15:06:57

daenarys
Vizitator

Re: imi intarzie menstruatia desi iau anticonceptionale

Ai vazut! :

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.