homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

SA CONTINUI TRATAMENTUL??


#1 2016-01-10 11:40:19

Lly
New member
Inregistrat: 2016-01-10
Mesaje: 10

SA CONTINUI TRATAMENTUL??

Am nevoie de o parere.
Am avut contact sexual protejat pe data de 6.1.2016 (doar prezervativ folosesc de cand mi-am inceput viata sexuala) si la final am constatat ca s-a rupt si partenerul a ejaculat inauntrul vaginului meu. Dupa ce m-am sters si m-am spalat cat am putut eu de bine, la aproximativ 20-30 de minute am luat pastila Escapelle.
Trebuie sa mentionez ca eu am fost diagnosticata de catre medicul endocrinolog cu insuficienta ovariana luteinica si am testosteronul mare (si am sa iau tratament cu androcur o jumatate de tableta 10 zile inafara menstruatiei, utrogestan 10 zile din a 16-a zi a menstruatiei - trebuie sa iau zilele acestea - spironolactona 2 capsule pe fiecare zi si calciu cu vitamina d3 15 zile pe luna, in plus mai am si hipotiroidie si trebuie sa iau euthyrox dimineata). Tratamentul il iau de aproximativ 5-6 luni. In ultimele 2 luni s-a produs o modificare, iar menstruatia imi tine aproximativ 2 saptamani, dat fiind faptul ca ultima menstruatie am avut-o de pe 24.12.2015 pana pe 4.1.2016. Nu stiu daca atunci cand s-a produs incidentul eram fertila, asadar nu stiu care sa fie eficienta pastilei. Poate ma puteti lamuri dumneavoastra, va rog. Si va rog sa imi spuneti daca e ok sa continui tratamentul pentru ca mi-a fost frica sa nu cumva sa reduca din eficienta pastilei daca il luam, asadar l-am intrerupt zilele acestea de tot.

Trebuie sa mentionez ca aseara am inceput utrogestanul - deja il intarziasem cu o zi. S-au facut deja 5 zile de la incident, am o nelamurire si in privinta sangerarilor acelea date de la pastila. Pe unele forumuri scrie ca e musai sa o ai, pt. ca asa stii ca si-a facut treaba pastila, pe altele scrie ca e doar un simplu efect advers. Eu nu stiu ce sa cred, am doar sanii umflati.
Acum nu stiu nici cat timp dupa administrarea pilulei nu am voie sa iau pastile ca aceasta sa poata fi eficienta. Eu pana aseara nu am luat absolut nimic.
Totusi, mi-ar fi foarte utila parerea dumneavoastra, per total.

Ultima oara a fost editat de Lly (2016-01-10 11:48:10)

Offline

 



#2 2016-01-10 14:14:25

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 122242

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

nu putem sti in cazul tau exact cand era perioada fertila, dar nu-ti face probleme, pastila isi va face efectul
poti lua si tratamentul normal, nu interactioneaza cu pastila
sangerarea respectiva e un efect secundar care poate aparea sau nu, nu inseamna nimic

Online

 

#3 2016-01-10 15:29:45

Lly
New member
Inregistrat: 2016-01-10
Mesaje: 10

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

Multumesc frumos de raspuns.

Offline

 

#4 2016-01-10 20:32:13

Lly
New member
Inregistrat: 2016-01-10
Mesaje: 10

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

Azi, ziua 5 de cand am luat pilula au inceput sangerarile. Ma intreb oare daca e un simplu efect advers sau inseamna ceva.

Offline

 

#5 2016-01-10 23:41:02

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 122242

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

da, e un efect secundar

Online

 

 Publicitate


loading...

#6 2016-01-11 20:50:46

Lly
New member
Inregistrat: 2016-01-10
Mesaje: 10

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

Am luat in urma cu 6 zile pastila Escapelle (la aprox. 30 de minute, mentionez ca am si insuficienta ovariana luteinica) in urma unui contact sexual care s-a terminat urat, prin ruperea prezervativului si ejacularea sa in mine. Ideea e ca de frica imediat dupa m-am spalat bine ca sa mai elimin din sperma asta dupa ce intai ma stersesem cu hartie igienica, nu am bagat degetele adanc sa vad daca mai e ceva, am sperat sa nu se fi intamplat sa-mi ramana. Insa azi, a 6-a zi de la incident, dupa ce ca am si sangarerari si ma dor ovarele, am urinat si am auzit un poc. Am crezut ca e cheag de sange initial dar era capul prezervativului!!! Mi-e frica sa nu fi fost cumva pe acolo sa retina sperma... Voua vi s-a intamplat? Ce efect sa mai aiba pastila in cazul meu?

Offline

 

#7 2016-01-11 21:14:45

Lly
New member
Inregistrat: 2016-01-10
Mesaje: 10

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

Cum sa ma spal... mi-e ca atunci cand a alunecat poate a lasat pe pereti spermatozoizi din el si acum daca ma spal ii bag la loc practic? Oricum trebuie sa ma spal mai ales ca am sangerarile acelea dar am nevoie de ajutor, m-am panicat cand am vazut motul de la prezervativ

Offline

 

#8 2016-01-12 14:48:10

mykutza
Moderator
De la: noi de acasica :X
Inregistrat: 2008-03-28
Mesaje: 69695

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

cu siguranta nu mai traiesc dupa 6 zile smile stai linistita


Sa nu te astepti sa te salut!

Online

 

#9 2016-01-12 15:51:35

Lly
New member
Inregistrat: 2016-01-10
Mesaje: 10

Re: SA CONTINUI TRATAMENTUL??

Sper sa fie asa. Aseara am facut un atac de panica, am tremurat. Chiar nu m-as fi gandit vreodata ca am ramas cu el acolo. Nu am simtit nicio jena. Si de atunci am niste stari de anxietate mai mult ca sigur... parca am ceva in gat cateodata. Oricum mai tremur din cand in cand, ma racesc. Chiar am fost socata, nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva.

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.