homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Pata maronie


#1 2016-11-16 16:07:49

Marina1994
Membru
Inregistrat: 2016-11-02
Mesaje: 3

Pata maronie

Buna fetelor.Luni seara am luat ultima pastila activa din Yaz,deja luni dupa ce am luat o am avut niste pete maronii "spotting?" Si marti,miercuri,joi si vineri  trebuie sa iau placebourile.Inca mai am acel spotting, si deja e miercuri.Intrebarea mea este , e o problema daca deja am avut spotting deja de la ultima pastila activa(luata luni)? adica mie mi se pare ciudat, de obicei spottingul imi venea dupa 2-3 placebouri si dupa menstruatia

Ultima oara a fost editat de Marina1994 (2016-11-16 16:08:22)

Offline

 



#2 2016-11-16 16:20:16

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 119792

Re: Pata maronie

nu e nicio problema, e chiar posibil sa fie asta menstruatia... se mai intampla

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.