homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Sangeriare in timpul administrarii anticonceptionalelor


#1 2017-04-25 18:31:56

Eu
Membru
Inregistrat: 2017-04-25
Mesaje: 1

Sangeriare in timpul administrarii anticonceptionalelor

Buna.
Am si eu o neliniste. De vreo 5 luni iau Karissa, fara pauza intre blistere deci pana acum nu am avut menstruatie. Insa luna aceasta in a doua sapt de administare mi-a venit ceea ce seamana cu un ciclu. Nu e foarte abundenta dar dureaza deja de 5 zile. Ce e de facut in acest caz?
Mentionez ca nu am uitat nicio tableta si nici alte simptome nu am avut.
Ms

Offline

 



#2 2017-04-25 18:40:09

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 122508

Re: Sangeriare in timpul administrarii anticonceptionalelor

ia-le in continuare si cand termini blisterul fa pauza si la fel de acum incolo dupa fiecare folie... nu inteleg de ce le-ai luat atata timp fara pauza

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.