homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

AJUTOR!-2


#20 2017-11-10 20:22:37

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 124340

Re: AJUTOR!

eu zic ca da, cand mi s-a mai intamplat sa se rupa prezrvativul era rupt de la un capat la altul, sfasiat

Online

 



#21 2017-11-10 21:06:08

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

multumesc!deci sigur n am niciun motiv de panica?
ma scuzati daca tot va bat la cap cu problema asta.sunt mai ingrijorata

Offline

 

#22 2017-11-10 21:25:37

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 124340

Re: AJUTOR!

sunt sigura ca nu ai niciun motiv, incearca sa nu te mai stresezi

Online

 

#23 2017-11-10 22:25:18

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

ok.multumesc!voi incerca..

Offline

 

#24 2017-11-11 11:16:50

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

daca simt o usoara tensiune la nivelul sanilor,ii simt putin mai mari ,si durere in zona pelviana,e din cauza pastilei,nu?adica trebuie sa ma astept la sangerarea aia?

Offline

 

 Publicitate


loading...

#25 2017-11-11 11:18:56

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 124340

Re: AJUTOR!

da, e din cauza pastilei
nu e neaparat, nu toata lumea are sangerari, dar e bine de stiut ca daca se intampla e ceva normal

Online

 

#26 2017-11-11 12:06:37

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

ok,m am mai calmat,mersi.

Offline

 

#27 2017-11-14 15:15:17

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

azi am sesizat pe chilot o secretie rozalie in cantitate foarte mica.ceva sters.o tenta. simptome de ciclu nu prea am.doar sanii umflati si putin dureri de spate in zona rinichilor.e din cauza pastilei de a doua zi?sau sa ma gandesc doamne fereste la altceva?

Offline

 

#28 2017-11-14 15:36:52

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 124340

Re: AJUTOR!

probabil din cauza pastilei... parca am stabilit deja ca ai luat-o oricum degeaba, ca nu existau riscuri reale

Online

 

#29 2017-11-14 18:28:23

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

da,dar m a speriat acea secretie pt ca citisem ca apare inainte la femeile insarcinate.
n am mai luat pana acum pastila de a doua zi si nu stiu cum se manifesta in cazul meu.nu cred ca poate fi vorba de o sarcina,nu?
abia astept a 3a saptamana sa fac testele alea de sarcina

Ultima oara a fost editat de elenus11 (2017-11-14 19:04:14)

Offline

 

#30 Ieri 15:29:48

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

Azi am avut o scurge maronie pe chilot.foarte mica.ma doare spatele,partea inferioara a abdomenului si sanii. Ce poate fi?
Sper ca nu este vorba despre sangerarea de nidatie,nu?Faza e ca a aparut cu 10 zile inainte de menstruatie?E dereglare hormonala? Ce e?
Azi pot face un test de sarcina?sau da rezultat fals?

Ultima oara a fost editat de elenus11 (Ieri 15:36:34)

Offline

 

#31 Ieri 15:45:11

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

Inainte de acest contact de pe data de 5,a mai fost inca unul pe 31. In timp ce isi punea prezervativul,ii iesise putin lichid seminal pe partea de dinafara a prezervativului.s a dus la baie si l a spalat. Nu cred ca are legatura,nu? Sunt confuza...nici nu stiu ce sa mai cred.

Offline

 

#32 Ieri 16:05:12

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

Mentionez ca eu inainte cu o zi de ciclu am la fel o mica scurgere maronie.Asa apare si acum.cat o unghie de la degetul mic. Oare imi vine ciclu?sau sa ma astept la altceva?Asa apare si la nidatie?
Ce medic ginecolog din galati imi recomandati?Daca stiti.
As vrea sa ma duc la un control

Ultima oara a fost editat de elenus11 (Ieri 16:14:28)

Offline

 

#33 Ieri 21:50:44

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 124340

Re: AJUTOR!

pai probabil ca iti vine menstruatia... nu inteleg de ce esti panicata

Online

 

#34 Ieri 22:37:45

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

Pentru ca n am mai avut scurgeri de genul in cantitati asa mici si nu stiu cum sa le interpretez.plus dureri pelviene si de sani.destul de pronuntate.sper sa fie menstra care vine mai devreme. Pt ca in fond am tratat problema destul de serios.am luat la timp pastila,nici la ovulatie nu eram..

Offline

 

#35 Ieri 22:57:32

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 124340

Re: AJUTOR!

da, pare a fi menstra dupa toate semnele, dar dupa cum ti-am zis, te cam da peste cap dpdv hormonal pastila asta, e posibil sa ai tot felul de simptome

Online

 

#36 Ieri 23:01:27

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

Da.m am gandit la spottingul despre care spuneati

Offline

 

#37 Astazi 09:16:51

elenus11
New member
Inregistrat: 2017-11-06
Mesaje: 25

Re: AJUTOR!

Imi simt sanul drept sub sfarc mult mai intarit.turbez inca 10 zile..sangerari d alea mici n am mai avut
Mi se par simptomele asemanatoare cu cele de la sarcina.si ma gandesc sa nu fie de la contactul acela de pe 31 sau sa nu isi fi facut efectul pastila. Ce credeti?

Ultima oara a fost editat de elenus11 (Astazi 10:02:05)

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.