homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Cum sa șterg un mesaj dublu?


#1 2017-11-26 01:33:04

andra1989
New member
Inregistrat: 2013-06-04
Mesaje: 7

Cum sa șterg un mesaj dublu?

Buna fetelor!

Poate s-a mai postat un subiect asemanator dar nu am găsit specificul meu.

Iau anticoncepționale de 5 ani de zile și cam de vreo 2 ani am început sa am sângerări intermenstruale. Acum 2 ani când luam Microgynon (deja de 3 ani) am început sa am acest spotting neregulat (deși in capul meu spotting sunt câteva pete nesemnificative nu l-as numi spotting sincer). După analize care au ieșit ok, doctorul meu mi-a schimbat pastilele și m-a pus pe Gedarel care după 6 luni a avut același efect asupra mea. Menționez ca in general când se întâmpla era mereu cu o săptămâna înainte de pauza de 7 zile, aproape ca un ceas. Anul acesta in mai am fost acasă in România (locuiesc in Anglia) iar doamna ginecolog de acolo mi-a spus ca analizele sunt ok deci cauza poate fi doar hormonală, așadar am trecut pe Laurina, anticoncepționale trifazice care imita mai bine ciclul menstrual normal. Totul a mers ok cu aceste noua pastile pana luna trecută când am început din nou sa sangerez tot asa 1 săptămâna înainte de menstra, practic ultimele 7 zile de pastile. Luna aceasta in schimb a început deja de o săptămâna. Practic din 3 săptămâni de pastile, timp de 2 eu am sângerări și apoi oricum urmează menstra bang  Sunt extraordinar de frustrata și nu înțeleg de ce se tot întâmpla. Evident ca deja simt ca le iau degeaba pentru ca faptul ca am sângerările astea nu îmi ajuta viața sexuală oricum pentru ca nu ma simt comfortabil asta și evident ca refuz actual pentru ca nu ne putem bucura de el. Nu sunt sângerări abundente ca și atunci când ai ciclul dar nu sunt nici 2 pete mici de care poți sa zici ca nu te deranjează. Cei de aici îmi spun ca dpdv fizic sunt ok și ca nu e periculos ce se întâmpla și nici aici, nici in România nu mi-au recomandat sa iau vreo pauza, ca nu e relevant. L-au categorizat ca fiind old blood = sânge vechi. Ori mi se sugerează alte metode gen implant care oricum tot hormoni sunt, iar când am întrebat de o pauza au zis dacă vreau eu pot sa o iau dar nu e necesar!! Alte probleme cu anticoncepționalele nu am avut in afara de asta. Voi ce sugerați? Mulțumesc

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.