homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Prima luna de Nuvaring


#1 2017-11-27 19:34:34

Ann7256
Membru
Inregistrat: 2017-11-27
Mesaje: 0

Prima luna de Nuvaring

Hello comunitate,

Apelez la înțelepciunea voastră pentru a mă lămuri și eu.

Sunt la prima mea experiență cu contraceptivele hormonale, iar medicul meu mi-a indicat să folosesc Nuvaring. L am montat în data de 13.11, în prima zi de menstruiație, așa cum o indică prospectul, iar menstruația a ținut 5 zile așa cum eram obișnuită și pentru încă vreo 5 am avut parte de un spotting care e ceva nou pentru mine. Am înțeles de la medic că e normal în prima lună de utilizare. Ok, pot accepta asta.

Întrebarea mea vine după ziau de sâmbătă 25.11 când am avut un act sexual neprotejat, după care am început să am din nou spotting. Inelul a ieșit pentru câteva secunde la un moment dat în timpul actului, iar din câte am înțeles asta nu ar trebui să fie o problemă.

Oare să îmi fac griji de o eventuală sarcină? Poate însemna spottingul respectiv după actul sexual că e ceva ne ok cu efectul inelului.

După momentul respectiv am simțit și o creștere a libidoului. El e în vreun fel influențat de anticoncepționale?


Mulțumesc!

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.