homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Escapelle


#1 2018-02-08 15:19:44

Deeastate
Membru
Inregistrat: 2018-02-08
Mesaje: 1

Escapelle

Buna ziua! Ma puteti ajuta cu un raspuns la urmatoarea intrebare? In data de 10 ianuarie a fost prima zi a ultimului ciclu menstrual,in data de 26 am avut un contact sexual neprotejat in urma caruia am luat escapelle. La 6 zile dupa (2 februarie ) au inceput niste sangerari usoare insotite de dureri specifice mestruatiei.Aceste sangerari persista de 7 zile.Sa fie oare menstruatia?(aceasta ar fi trebuit sa vina in data de 11 februarie)
Sunt sanse sa fi ramas insarcinata daca am aceste sangerari?

Offline

 



#2 2018-02-08 17:34:19

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 129286

Re: Escapelle

sangerarea e probabil efectul secundar al pastilei, nu inseamna nimic altceva
e posibil sa intarzie menstruatia si sa ai deregalri in urmatoarele luni

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.