homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Ajutor!!!


#1 2018-02-16 11:13:00

Angellika
Membru
Inregistrat: 2018-02-16
Mesaje: 1

Ajutor!!!

Buna!Am si eu o intrebare, iau anticonceptionalul Diane 35, in a doua saptamina ultimile 3 zile la rind am uitat sa il beau, deci l-am luat deja in saptamina a 3-a prima pastila...In aceste 3 zile am avut 2 contacte neprotejate...Dupa ce am luat acum pastila mi-au aparut eliminari slabe de culoare roz...Ce se intimpla?Ce poate fi?Le iau mai departe pe toate pin termin folia?Va rog mult sa imi raspundeti!

Offline

 



#2 2018-02-16 12:47:41

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 127326

Re: Ajutor!!!

e normal, daca uiti pastila mai multe zile poate aparea menstruatia
acum pentru contactele respective e risc de sarcina, poti lua pastila de a doua zi, diane ia-le in continuare si te protejezi pana iei 7 pastile active consecutive

Ultima oara a fost editat de heimdall (2018-02-16 12:50:14)

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.