homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Ajutor va rog..


#1 2018-08-17 18:41:31

Narcisa123
New member
Inregistrat: 2018-08-17
Mesaje: 6

Ajutor va rog..

Buna ziua! Iau anticonceptionale Belara de 2 luni, aceasta luna fiind a 3a. Am racit si am luat o pastila de Parasinus, luand in rest anticonceptionalele ca de obicei. In aceeasi seara am avut contact sexual fara sa folosesc alta metoda de protectie in afara pastilelor si fara ejaculare inauntru. Problema e ca a 2a zi am vazut pe prospectul pastilelor ca Parasinusul interactioneaza negativ cu efectul acestora...si nu stiu ce sa fac acum..daca de la o singura pastila exista risc de sarcina. Eu mai am 6 pastile din blisterul asta si ma intrebam daca e necesara pilula de a2a zi. Voi ce mi-ati recomanda? A mai avut cineva experiente similare? Va multumesc anticipat si ma scuzati daca sunt la sectia gresita cumva!

Offline

 



#2 2018-08-17 19:39:14

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 129315

Re: Ajutor va rog..

eu din prospect nu inteleg ca ar interactiona, scrie doar ca AC cresc absorbtia paracetamolului (si nu ca paracetamolul ar scadea absorbtia AC)

Offline

 

#3 2018-08-17 20:15:02

Narcisa123
New member
Inregistrat: 2018-08-17
Mesaje: 6

Re: Ajutor va rog..

heimdall a scris:

eu din prospect nu inteleg ca ar interactiona, scrie doar ca AC cresc absorbtia paracetamolului (si nu ca paracetamolul ar scadea absorbtia AC)

Pai asa scrie in prospectul valabil pe internet, dar am vazut ca acela e mai vechi..eu am prospectul din cutie si scrie "Anumite medicamente pot influenta concentratiile Belara in sange si pot determina ca aceasta sa fie mai putin eficace in prevenirea sarcinii [....] de exemplu vitamina C, paracetamol- amelioreaza durerea,reduce febra"...acestea sunt puse in categorie cu medicamente utilizate in tratamentul epilepisiei sau al hepatiei C, ceea ce mi s-a parut foarte ciudat si chiar nu stiam de acest aspect. Tu ce parere ai? De la o pastila s-a compromis efectul contraceptiv? Scuze pentru romanul asta si multumesc ca ai citit si raspuns!

Offline

 

#4 2018-08-17 20:31:09

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 129315

Re: Ajutor va rog..

eu nu am auzit pana acum ca paracetamolul si vitamina C sa interactioneze cu anticonceptionalele... deci nu stiu ce sa spun, mai ales ca ai luat o singura pastila

Offline

 

#5 2018-08-17 20:56:30

Narcisa123
New member
Inregistrat: 2018-08-17
Mesaje: 6

Re: Ajutor va rog..

heimdall a scris:

eu nu am auzit pana acum ca paracetamolul si vitamina C sa interactioneze cu anticonceptionalele... deci nu stiu ce sa spun, mai ales ca ai luat o singura pastila

Tu ai mai luat paracetamol cand luai anticonceptionale si a fost ok (daca ai luat anticonceptionale) ?Scuze daca te sacai dar e ciudat si pentru mine..este pe aici vreun doctor sau cineva in domeniu pe care l-as putea intreba?..

Ultima oara a fost editat de Narcisa123 (2018-08-17 20:57:40)

Offline

 

 Publicitate


loading...

#6 2018-08-18 10:30:15

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 129315

Re: Ajutor va rog..

da, sigur am luat, cum ziceam nu credeam ca interactioneaza, sigur pe prospectul de la ce AC luam sau de la paracetamol nu scria asa ceva

Offline

 

#7 2018-08-18 12:03:54

Narcisa123
New member
Inregistrat: 2018-08-17
Mesaje: 6

Re: Ajutor va rog..

heimdall a scris:

da, sigur am luat, cum ziceam nu credeam ca interactioneaza, sigur pe prospectul de la ce AC luam sau de la paracetamol nu scria asa ceva

O ultima intrebare mai am..Daca tu spuneai ca nu e pericol oricum...acum ca am luat pastila de a2a zi nu ar trebui sa-mi mai fac griji deloc, nu? Am luat-o la 36 de ore de contactul sexual,  am decis asta ca sa stau linistita, consilierea ta a fost foarte folositoare dar avand in vedere ca la mine era scris pe prospect ca interfereaza cu paracetamolul am zis sa imi iau totusi aceasta masura de precautie. Iti multumesc mult ca ti-ai luat din timpul tau sa raspunzi si ca m-ai ajutat si scuze daca te-am sacait!

Offline

 

#8 2018-08-18 12:05:47

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 129315

Re: Ajutor va rog..

da, chiar ca nu ai motive sa-ti faci griji
teoretic daca e ceva ce afecteaza efectul pastilelor trebuie sa te si protejezi suplimentar 7 zile, tu ziceai ca mai ai 6 pastile, deci ori iei folia urmatoare fara pauza, ori te protejezi astea 6 + pauza + primele 7 din folia noua
cum ziceam, asta e teoria cand chiar scade protectia

Offline

 

#9 2018-08-18 12:39:43

Narcisa123
New member
Inregistrat: 2018-08-17
Mesaje: 6

Re: Ajutor va rog..

heimdall a scris:

da, chiar ca nu ai motive sa-ti faci griji
teoretic daca e ceva ce afecteaza efectul pastilelor trebuie sa te si protejezi suplimentar 7 zile, tu ziceai ca mai ai 6 pastile, deci ori iei folia urmatoare fara pauza, ori te protejezi astea 6 + pauza + primele 7 din folia noua
cum ziceam, asta e teoria cand chiar scade protectia

Am inteles, de-acum stau fara griji si ma voi proteja dupa cum mi-ai indicat, in cazul in care cred ca a scazut protectia. Multumesc mult de tot inca o data, chiar m-ai ajutat, o zi frumoasa sa ai!

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.