homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Ajutati-ma


#1 2018-08-31 19:48:18

AndreeaVlc
Membru
Inregistrat: 2018-08-31
Mesaje: 1

Ajutati-ma

Buna ziua! Pe 13 august am inceput sa iau prima folie de anticonceptionale, Belara. Am fost la genicoloaga si mi le a prescris pentru tratarea sindromului ovarelor polichistice. Mi a zis sa le iau la prima zi de menstruatie, dar eu avand o menstruatie ciudata nu stiu sigur daca asa am facut. Pe 11 mi a curs putin, pe 12 s a oprit si pe 13 le am luat la primele sangerari. Problema e ca nu se mai opreste deloc, astazi sunt la a 16.a pastila, luate corect. Pe cutie scrie ca aceste sangerari sunt normale pana in 3 luni, dar nu stiu ce sa cred. Mai am si dureri, dar nu constante. Ce credeti ca ar trebui sa fac?

Offline

 



#2 2018-08-31 20:53:34

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 129315

Re: Ajutati-ma

ia-le in continuare, spottingul e un efect secundar al lor, dar nu va tine la nesfarsit... pana se obisnuieste organismul cu ele

Offline

 

#3 2018-09-01 13:28:09

AndreeaVlc
Membru
Inregistrat: 2018-08-31
Mesaje: 1

Re: Ajutati-ma

heimdall a scris:

ia-le in continuare, spottingul e un efect secundar al lor, dar nu va tine la nesfarsit... pana se obisnuieste organismul cu ele

Mulţumesc mult pentru sfat! Sunt asa paranoica, am impresia ca nu isi fac treaba:))

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.