homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Anticonceptionale


#1 2019-04-10 16:27:25

AlexAlexandra
Membru
Inregistrat: 2019-04-10
Mesaje: 2

Anticonceptionale

Buna tuturor, ma poate ajuta cineva cu un sfat  ?  I au anticonceptionale din iulie 2018,si pana ultima luna ,mi a venit menstruatia ,regulat, si normal ca cantitate
Dar sapt aceasta ar trebui sa mi vina menstruatia confirm blisterului de anticonceptionale,dar astazi,am avut spotting, putin,de culoare roz prima data iar apoi,inspre nergru. Mentionez ca am luat mereu pastila la timp,si acum ma cam îngrijirez,imi poate explica cineva despre ce e estee vorba ?

Offline

 



#2 2019-04-10 16:42:03

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 132950

Re: Anticonceptionale

pai probabil asta e menstruatia sau inceputul ei, nu e anormal sa fie asa cand iei anticonceptionale

Offline

 

#3 2019-04-10 16:44:39

AlexAlexandra
Membru
Inregistrat: 2019-04-10
Mesaje: 2

Re: Anticonceptionale

Deci e normal,ma gandeam ca poate e un semn de sarcina ,dar atat timp cat i au anticonceptionale nu se pune problema de asa ceva ,pana acum mi a venit normal ca cantitate ,doar ca astazi s a schimbat ,probabil e începutul de menstruatie

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.