homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Sunt foarte ingrijorata...


#1 2007-02-02 23:03:40

Elena1
Membru
Inregistrat: 2007-02-02
Mesaje: 3

Sunt foarte ingrijorata...

Am o problema foarte grava legata de varsta in primul rand. Am 17 ani fara 2 luni si am luat pilula de a 2-a zi de 3 ori pana acum, intr`un interval de aproape 8 luni. Este a doua oara cand ma simt foarte rau, la un interval de 3 zile de cand am luat pilula. Ma inteapa foarte tare burta, ma doare in acelasi timp, si am o stare de voma. Abia acum am citit mai multe despre "efectul" si felul in care dauneaza organismul. Sunt foarte ingrijorata din cauza asta, (la inceput ma gandeam ca sunt simptomele apenticitei), apoi am renuntat la ideea asta gandindu`ma ca voi merge cu mama sa imi fac analizele si ca exista posibilitatea sa se poata vedea substanta din pilula. Abia acum constientizez ca am o varsta foarte frageda pentru astfel de complicatii. Ma poate ajuta cineva? sunt hotarata sa nu mai folosesc niciodata aseasta pilula. E posibil sa imi afecteze o viitoare sarcina? va rog mult, raspundeti-mi! multumesc ca m-ati ascultat

Offline

 



#2 2007-02-02 23:17:08

Elena1
Membru
Inregistrat: 2007-02-02
Mesaje: 3

Re: Sunt foarte ingrijorata...

multumesc...si intradevar, astept si alte sfaturi, pareri...

Offline

 

#3 2007-02-02 23:33:26

ZZZZ123
Addicted member
De la: Never-ever-land
Inregistrat: 2006-05-19
Mesaje: 10895

Re: Sunt foarte ingrijorata...

nu. nu va afecta o viitoare sarcina. si nici nu se va vedea in analize (se elimina odaa cu menstra cel tarziu). dar nu mai abuza de postinor. il iei cand e urgenta, dar nu provoca urgentele.


Nobody home

Offline

 

#4 2007-02-02 23:35:56

Elena1
Membru
Inregistrat: 2007-02-02
Mesaje: 3

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Iti multumesc foarte mult pentru informatii! m-ai mai linistit! Multumesc din suflet!

Offline

 

#5 2007-02-06 18:17:30

kinder
Full member
De la: constanta
Inregistrat: 2007-02-06
Mesaje: 109

Re: Sunt foarte ingrijorata...

elena 1, nu iti pot da un sfat avizat, insa eu am folosit postinor cu inflacarare , din vina partenerului care chipurile  uita ca nu folosim protectie de nici un fel...
starile de greata , dureri de cap si dereglari ale menstrei ..asa s-a manifestat la mine acest abuz
parerea mea este ca la aceasta varsta sa nu iti lipseasca prezervativul din buzunar...mai ales ca te protejeaza si de bolile cu transmitere sexuala...iti spun asta intelegand ca nu doresti ca mama ta sa afle de eventuale probleme ginecologige pe care le-ai putea avea ...


niciodata sa nu regreti ceva ce ai facut , ci regreta ce nu ai facut

Offline

 

 Publicitate


loading...

#6 2007-02-07 12:32:23

nelisor
New member
De la: cluj napoca
Inregistrat: 2006-10-30
Mesaje: 23

Re: Sunt foarte ingrijorata...

din cate am citit postinoru are efecte urate luat abuziv...eu iau acum pentru prima oara...pot aparea totusi efecte adverse?mai ales ca iau si AC?

Offline

 

#7 2007-02-07 12:39:41

doctoressa
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20455

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Pot aparea, nelisor...esti sigura ca e cazul sa iei Postinor?


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

Offline

 

#8 2007-02-07 12:42:47

nelisor
New member
De la: cluj napoca
Inregistrat: 2006-10-30
Mesaje: 23

Re: Sunt foarte ingrijorata...

din pacate da...am fost la dr mea de la planning...nu stiu doctoressa daca ai vazut,am postat aseara un mesaj legat de xanax si microgynon...nu am fost atenta si nu m-am protejat suplimentar asa ca acum platesc sad...scuze doctoressa abia acum am vazut raspunsul la celalalt mesaj...sunt cam intorsa pe dos ca nu prea am dormit azi-noapte(deh ganduri cam negre)

Ultima oara a fost editat de nelisor (2007-02-07 12:53:48)

Offline

 

#9 2007-02-07 13:20:32

doctoressa
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20455

Re: Sunt foarte ingrijorata...

eu parca am fost de parere sa nu iei Postinor....ok, faci cum crezi


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

Offline

 

#10 2007-02-07 19:41:18

nelisor
New member
De la: cluj napoca
Inregistrat: 2006-10-30
Mesaje: 23

Re: Sunt foarte ingrijorata...

sorry doctoressa dar fusesem de dimineata la medic si mi-a zis sa iau...cand am postat mesajul pastila era deja luata

Offline

 

#11 2007-02-07 20:19:20

Adela1982
New member
Inregistrat: 2006-09-28
Mesaje: 55

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Eu am luat o singura data Postinor...Urmatoarea menstra mi-a venit la timp doar ca am avut dureri mai mari si stari de greata. 
Si am ingitit pastila aia fara sa gandesc...doar se rupsese prezervativul, el nu apucase sa ejaculeze...dar pe moment ne-am gandit sa nu cumva sa raman de la acel lichid seminal.....(acum regret ca m-am panicat asa si am luat Postinor...erau slabe sanse sa raman pt ca era si cu vreo 3-4 zile inainte sa-mi vina)

Offline

 

#12 2007-02-08 14:59:27

ZZZZ123
Addicted member
De la: Never-ever-land
Inregistrat: 2006-05-19
Mesaje: 10895

Re: Sunt foarte ingrijorata...

erau 0% sanse...


Nobody home

Offline

 

#13 2007-02-08 16:57:49

kinder
Full member
De la: constanta
Inregistrat: 2007-02-06
Mesaje: 109

Re: Sunt foarte ingrijorata...

daca as putea sa dau cativa ani inapoi...nu as mai face sex fara prezervativ ...si nu as mai lua postinor nejustificat...sau mai bine zis nu as mai crea situatii cara sa faca necesara utilizarea acestuia


niciodata sa nu regreti ceva ce ai facut , ci regreta ce nu ai facut

Offline

 

#14 2007-02-08 17:34:53

dark_ky
Full member
De la: Bucuresti...
Inregistrat: 2007-01-08
Mesaje: 305

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Din fericire nu am fost nevoita sa iau postinor vreodata, insa nu se stie niciodata...totusi, din 2 rele l-as alege pe cel mai putin rau... decat un avort mai bine pilula de a 2a zi


Pain is inevitable, suffering is optional.

Offline

 

#15 2007-02-10 21:22:35

victoria
New member
Inregistrat: 2007-01-28
Mesaje: 9

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Adela1982, scuze daca e exagerata intrebarea: imi poti spune ce fel de prezervativ(firma) ati folosit? ca in ultima vreme aud de tot mai multe cazuri din astea si incep sa ma sperii....

Ultima oara a fost editat de victoria (2007-02-10 21:22:51)

Offline

 

#16 2007-02-17 13:38:54

Adela1982
New member
Inregistrat: 2006-09-28
Mesaje: 55

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Am folosit Love Plus.....

Offline

 

#17 2007-02-17 13:40:45

Adela1982
New member
Inregistrat: 2006-09-28
Mesaje: 55

Re: Sunt foarte ingrijorata...

Am auzit tot mai multe cazuri de Love Plus rupte....Sa nu le mai folositi

Offline

 

#18 2007-02-17 15:50:20

cristina_i
Full member
Inregistrat: 2005-12-26
Mesaje: 509

Re: Sunt foarte ingrijorata...

DUREX ar trebui sa fie lege pt toti big_smile


Liber Profesionist

http://cuvinte-nespuse.blogspot.com
www.euripedia.ro Dexul tau Alimentar!!!

Offline

 

#19 2007-02-17 17:38:11

alexandra22
New member
Inregistrat: 2006-11-07
Mesaje: 45

Re: Sunt foarte ingrijorata...

mie mi sa intamplat sa se rupa si durex

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.