homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Or fi de vine antibioticele


#1 2007-02-16 17:18:58

jenny
New member
Inregistrat: 2006-07-24
Mesaje: 70

or fi de vine antibioticele

tin sa precizez ca in urma cu o luna am luat augmentin si m-am capatat cu o mancarime jos de numai puteam.a trecut.dupa care am luat iar augmentin bineinteles la rec.medicului si dupa term trat iar aceeasi poveste mancarime de nu mai pot.e posibil din cauza lor?si dc da ce as putea sa fac cel mai urgent pana la consultarea unui medic
va rog


may I help with somethin'?

Offline

 



#2 2007-02-16 17:24:47

ZZZZ123
Addicted member
De la: Never-ever-land
Inregistrat: 2006-05-19
Mesaje: 10895

Re: or fi de vine antibioticele

se poate sa fi facut candida...


Nobody home

Offline

 

#3 2007-02-19 10:44:20

doctoressa
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20455

Re: or fi de vine antibioticele

din cauza antibioticelor...nu mai lua fara protectie antimicotica


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.