Herpes? doctoreassa pls help!!!
- alyy
- New member
- Inregistrat: 2007-01-07
herpes? doctoreassa pls help!!!
acum o sapt si ceva am fost diagnosticata cu herpes genital, iar eu nici acum nu sunt convinsa ca am avut asa ceva. asa ca o sa povestesc cat pot de bine ce am avut si as vrea sa mi se spuna si mie dc am avut sau nu cu adevarat herpes genital. in primul rand doctorita nu mi-a facut nici o analiza cd mi-a prescris tratamentul, si mi-a spus ca din cauza stresului si pe o imunitate scazuta puteam sa-l contactez, pur si simplu de la toaleta publica si ca nu tb sa iau neaparat prin contact sexual.(eu cateva zile inainte de problema tocmai terminasem sesiunile, pentru ca eu sunt studenta la 2 facultatii, si intradevar au fost zile la rand cd eu aprope ca nu mai dormeam ca sa reusesc sa invat tot) fizic la mine se observau 2 zone mici rosii, ca niste iritatii si tot pe exterior se putea observa o rana de dimensiuni cam de 1,5cm(ca o taietura). mentionez ca eu nu am avut nici o basica care sa se fi spart(cum am citit in descrierea herpesului), cel putin eu nu am vazut si dupa tratament intradevar in 4 zile nu mai aveam nimic insa a trecut pur si simplu, nu s-a facut nici o coaja, crusta sau ceva de genul acesta. in acea perioada(ianite sa merg la medic)insa am avut mancarimi si usturimi destul de deranjante. eu stiu ca ceva am avut, dar ma gandesc ca poate nu a fost tocmai herpes, deoarece eu sunt o persoana care am grija de mine si am un prieten stabil de aproape un an care stiu sigur ca nu a facut prostioare. as vrea sa mai stiu daca desi mi-a trecut acum, se poate face vreo analiza prin care sa vad dc am avut herpes sau nu desi eu acum nu mai am absolut nimic. pls help!!!! pupici p.s : eu nu am avut niciodata herpes la buza sau de alt fel si nici prietenul meu, chiar si doctorita a ramas mirata si m-a intrebat de vreo 3 ori dc am avut herpes la buza pana acum.
- Al Pacino
- Administrator
- De la: Bucuresti
- Inregistrat: 2006-02-01