|
Nu esti logat.
Despre facultate urgeeent :((( ma poate ajuta cineva?#1 2007-05-10 11:53:29
despre facultate urgeeent :((( ma poate ajuta cineva?eu am de facut un proiect de practica, sunt studenta la ASE si treb sa fac practica intr-o firma de export-import. as vrea sa stiu daca a mai facut cineva, daca ma puteti ajuta cu niste idei, cam ce ati scris, pt ca omul pe care ma bazam sa ma ajute m-a lasat balta in ultimul moment pe motiv ca la el la firma se lucreaza "infernal" si nu mai are timp... Ultima oara a fost editat de ivy (2007-05-10 12:57:12) Just like a tattoo I'll always have you... Offline #2 2007-05-10 15:05:01
Re: despre facultate urgeeent :((( ma poate ajuta cineva?Lol.. join the club. Si eu am de facut, tot ASE, tot aceeasi firma.. am miercuri examenul. Ultima oara a fost editat de persifona (2007-05-10 15:05:09) #3 2007-05-10 20:14:50
Re: despre facultate urgeeent :((( ma poate ajuta cineva?ooofff si eu tot miercuri am examenul........ Just like a tattoo I'll always have you... Offline #4 2007-05-10 21:36:13
Re: despre facultate urgeeent :((( ma poate ajuta cineva?Fetelor va zic din proprie experienta..ca studenta la ASE.. ca nu trebuie sa va faceti probleme, majoritatea studentilor nu fac practica pe bune (sunt foarte foarte putine firme care ajuta un student sa invete ceva concret, eu pana acum nu am auzit decat o colega care a dat interviu la HVB Bank sa faca practica..si e pusa in activitate)..primesc o adeverinta si in cel mai bun caz niste foi cu date despre firma..si asta a fost. Munca grea cade pe capu nostru cand avem de facut lucrarea de practica si de adaugat informatii de la noi putere. My work is here: http://annein.blogspot.com/ Offline #5 2007-05-10 21:46:18