homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Designer de interior


#1 2007-05-21 07:54:29

ivy
Hero member
Inregistrat: 2007-03-21
Mesaje: 3613

designer de interior

am avut o revelatie in dimineata asta big_smile mi-am dat seama ca asta vreau sa fac in viata, design interior. ma pasioneaza de mult, dar m-am hotarat cam tarziu sad ...  problema este ca sunt deja studenta in anul 2 la profil economic, fara nici o legatura... voi stiti cumva cursuri sau atestate care pot fi facute in domeniul asta? si care sa aiba o oarecare "greutate"...  ca, sincer, sa fac acum o alta facultate de design imi vine cam greu.. neutral


Just like a tattoo
I'll always have you...

Offline

 



#2 2007-06-11 22:40:26

senorita
Insomniac member
De la: CucuruZU :))
Inregistrat: 2006-08-13
Mesaje: 6772

Re: designer de interior

ufff.. este cam tarzior ca sa faci ceva din asta.. parerea mea... adica pentru a reusi intr-un domeniu destul de putin promovat la noi, e nevoie de cursuri specializate intr-adevar, de timp, de bani, de experienta ca sa fii sigura ca poti castiga un ban din asta.
nu te pot sfatui in privinta cursurilor ca nu stiu pe nimeni in postura asta. insa cred ca pana la un punct le poti impaca pe amandoua. sfatul meu este sa iti vezi de facultate si daca gasesti ceva interesant pe design interior, inscrie-te, informeaza-te, dar nu lasa scoala. diploma de economist ramane si mai mult ca sigur iti va folosi mai tarziu.
bafta


Gimme my summer back! sad
Ready? Steady... Go!

Offline

 

#3 2007-09-03 15:17:01

tomina
Hero member
De la: Cluj
Inregistrat: 2007-01-19
Mesaje: 3647

Re: designer de interior

ivy a scris: