|
Nu esti logat.
ANTIBABY PT PERSOANELE EPILEPTICE#1 2007-07-28 21:47:26
ANTIBABY PT PERSOANELE EPILEPTICEBUNA! SUNT NOUA AICI PE FORUM..SI CU PROBLEME...IN URMA UNUI CONTROL GINECOLOGIC MI S-AU DESCOPERIT 2 CHISTURI PE OVARE..DE 5 SI 7 CM.....M-AM SI UMFLAT F. TARE ...AM PUS VREO 15 KG IN 6 LUNI...AM EDEME SI LA PICIOARE SI LA CORP... ANALIZELE AU IESIT ASTFEL ESTRADIOL 293,5 SI PROGESTERON 4,2 MEDICUL MI-A DAT YASMIN..AM LUAT 2 PASTILE APOI AM FACUT NOAPTE 2 CRIZE..UNA LA 2 NOAPTEA ALTA LA 6 DIMINEATA...NU STIU CE SA MAI FAC...VA SCRIU PT A VA CERE AJUTORUL..EXISTA ANTIBABY CARE SA NU FIE CONTRAINDICATE PT EPILEPTICI? .MI S-A SPUS CA NUMAI CU ANTIBABY POT FI TRATATE .... Offline #2 2007-07-29 11:18:06
Re: ANTIBABY PT PERSOANELE EPILEPTICEDin pacate nu stiu daca e vreuna din noi care sa te poata ajuta,poate fetele care sunt la medicina.Asteapta pana maine cand intra doctoressa. Offline #3 2007-07-29 13:58:22
Re: ANTIBABY PT PERSOANELE EPILEPTICEce ti a zis de chisturi? sunt functionale? ti a zis ca de la chisturi te ai ingrasat si ai acele edeme? Ultima oara a fost editat de crys_ty_na (2007-07-29 13:58:31) happy with him...inlove with him... Offline #4 2007-07-29 14:16:03
Re: ANTIBABY PT PERSOANELE EPILEPTICEsi eu probleme cu ovare am ovar microchistic am primit si eu ceva antibebe....cica este bun.eu inca am alte probleme eu am tensiunea mare si trebuia sa fiu sub control pt ca imi crestea tensiunea si de la medicamente.in primele 3 saptamani era oribil de nasol aproape zilnic era sa lesin.eu nu sunt medic dar sar putea ca de la medicamente ai facut crizele alea.oricum nu vreau eu sa te speriu asteapta un raspuns de la o persoana cera stie mai bine. Offline #5 2007-07-29 16:49:13