homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Cum refuzi un loc de munca?


#1 2007-10-01 16:10:12

vonda
Platinum member
Inregistrat: 2006-12-09
Mesaje: 19313

cum refuzi un loc de munca?

In urma cu cateva saptamani,vreo 2 mai exact,mi'am depus cateva CV'uri,pentru ca actualul loc de munca nu ma mai satiface.Toate bune si frumoase,pana cand am ajuns la o firma,care imi oferea multe beneficii,si imi cerea mai mult timp(in prezent lucrez 4 ore,iar ei imi ofereau un program de 6 ore.). Pe moment,"atrasa"de beneficii,am spus ca sunt de acord cu o colaborare,insa..gandindu'ma mai bine,am ajuns la concluzia ca am neglijat mai multe aspecte: 1) sunt studenta si inca pun pe primul loc scoala..2) sunt anul 4,an plin de proiecte care imi vor cere timp mult. etc.
        Acum nu stiu cum sa procedez,cat mai diplomatic..si sa ii refuz pe cei de la companie.(nu vreau nici sa ma duc si sa nu ma ridic la nivelul asteptarilor lor,fiind mai mult preocupata de scoala...)
        As vrea sa ii refuz cat mai diplomat,si in acelasi timp sa las si loc de "buna ziua",pentru ca niciodata nu se stie..Poimaine trebuie sa le comunic data de la care o sa incep sad Ce sa fac???!!??!!

Offline

 



#2 2007-10-01 16:17:38

mitzili
Hero member
Inregistrat: 2007-06-04
Mesaje: 2205

Re: cum refuzi un loc de munca?

Poti sa le spui k esti studenta si ca vrei sa mergi si la facultate.....si daca te lasa eventual sa pleci de la munca si sa iti recuperezi orele pierdute. Daca nu le spui simplu k e mai imp facultatea si k renunti la job


You make me so hot, You make me wanna drop, It's so ridiculous, I can barely stop, I can hardly breathe, You make me wanna scream, You're so fabulous, You're so good to me, baby, baby

Offline

 

#3 2007-10-01 16:20:19

vonda
Platinum member
Inregistrat: 2006-12-09
Mesaje: 19313

Re: cum refuzi un loc de munca?