homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Lo femenal...pro si contra?..pls


#1 2006-08-21 17:33:20

lion_kinga
New member
De la: Cluj
Inregistrat: 2006-08-09
Mesaje: 62

Lo femenal...pro si contra?..pls

Buna,am mai vazut cateva topicuri cu acest subiect dar totusi ce parere aveti despre lo-femenal,ia cineva? Eu acum am inceput dar am vazut multe chestii pe net..ca nu-i indicat si ca sunt contrafacute,false si alte chestii ingrijoratoare...
...eu sunt numai studenta proaspata la medicina,si cum va imaginati nu-mi permit in nici un caz sa-mi platesc anticonceptionalele...

Offline

 



#2 2006-08-21 18:06:49

green_fairy
Platinum member
De la: undeva...
Inregistrat: 2006-03-11
Mesaje: 19228

Re: Lo femenal...pro si contra?..pls

au k toate celelalte efect contraceptiv.eu le-am luat 11 luni.apoi am trecut pe rigevidon.a fost bine cu ele numa k in ultimul timp aveam stari naspa ameteam,greatza...doctoressa zicea k ele contin dextronorgestrel(nu numai levonorgestrel) iar dextronorgestrelul nu are efect contraceptiv, insa face mai repede conversie catre linia testosteronica in tesutul gras. Asta ar putea fi de bun augur din punct de vedere al libidoului insa de rau augur din punct de vedere al pilozitatii(poate aparea pilozitate in exces, mai ales la persoanele mai plinute), si al restului efectelor datorate testosteronului in exces aceste pastile contin o substanta in plus care ar duce la cresterea pilozitatii.


partydance Si-mi vine cateodata s'arunc cu grijile, problemele, cu mainile sus in aer...Si-mi place cateodata sa infrunt necazurile, stresul, gandurile cu mainile sus in aer  partydance

Offline

 

#3 2006-08-21 18:10:19

lion_kinga
New member
De la: Cluj
Inregistrat: 2006-08-09
Mesaje: 62

Re: Lo femenal...pro si contra?..pls

Inteleg...dar acest lucru nu inseamna ca titusi are un efect contraceptiv mai scazut decat alte anticonceptionale?