homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Ce parere aveti despre spitalul Caritas?


#1 2008-07-18 00:08:16

GLY
Full member
Inregistrat: 2008-07-16
Mesaje: 117

Ce parere aveti despre spitalul Caritas?

Vreau sa aflu si eu cateva pareri despre spitalul Caritas.Ma intereseaza cum sunt conditiile si daca sunt medici buni pe acolo.Eu am auzit de dr.Lungu Mihaela dar nu stiu prea multe despre ea.Poate vreuna din voi a nascut cu ea si-mi poate da si mie cateva detalii.Ma intereseaza pt.viitor.

Offline

 



#2 2008-07-30 16:47:04

valentina21
New member
Inregistrat: 2008-06-13
Mesaje: 32

Re: Ce parere aveti despre spitalul Caritas?

iubita eu o sa nasc la caritas dar nu am auzit de lungu,in schimb iti pot recomanda pe dr. turcan(femeie) si pe cocosila sau ionescu(barbati).conditiile din spital nu sunt foarte bune dar daca ai medic bun nu conteaza pt ca oricum se va ingriji de tine

Offline

 

#3 2008-07-30 16:48:28

mykutza
Moderator
De la: noi de acasica :X
Inregistrat: 2008-03-28
Mesaje: 77499

Re: Ce parere aveti despre spitalul Caritas?

eu am mai fost sambata la caritas la dr al momani roxana..foarte buna dr..conditiile hmm..nu prea arata bn spitalul


Sa nu te astepti sa te salut!

Offline

 

#4 2008-12-18 10:17:02

sylvy
New member
Inregistrat: 2008-11-10
Mesaje: 8

Re: Ce parere aveti despre spitalul Caritas?

e cumva vorba de doctorita turcan Maria sau Ocrim Maria? Doctorita Turcan?

Offline

 

#5 2008-12-21 08:58:59

_alexa_
Hero member
De la: ghinioane mi se trage!!
Inregistrat: 2008-03-20
Mesaje: 4172

Re: Ce parere aveti despre spitalul Caritas?

Fetelor, medici buni gasiti si in alte spitale! Asistentele super spagarese, nu te baga in seama decat cu bacnota in mana, conditii de buncar (un singur etaj e zugravit proaspat, in rest peretii sunt negri!) Igiena aproape zero! Eu trebuia sa nasc acolo si m-am ingrozit... Nu se merita efortul financiar (spaga scumpa) pe asa conditii si servicii groaznice!