homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Despartire sau un viitor impreuna?


#1 2013-08-23 13:40:37

NiNon
New member
Inregistrat: 2011-11-02
Mesaje: 40

Despartire sau un viitor impreuna?

Buna, vin la voi fetelor cu o poveste ca la un preot/psihiatru prieten mai bun nu mas duce.
Asadar is in cumpana in privinta prietenei mele.
Pe scurt totul a inceput acu 2 ani si jumatate pe facebook in care a decurs cu discutii ca de obicei pe mess/skpye mesaje telefoane...ne-am intalnit cam la 1 luna ne-am sarutat cam la 3 luni dupa primele discutii am facuto prima oara cam la un an dupa , amandoi am fost virgini(eu aveam 26 de ani ea 20) tot timpul asta a fost frumos impreuna 90% din timp, restul au fost  mici certuri pe cam aceas problema si anume ca nu sunt langa ea tot timpul si nui acord tot timpul atentie si ca nu e pe primul loc in viata mea.
Eu lucrez ca manager IT la o firma ea este la facultate la iasi, cat timp a fost acasa am fost la ea aprope in fiecare zi sau cel putin de 4 ori pe saptamana din care week-end-urile le petreceam impreuna (ea sta la tara la 12-13 km de oras) am masina si nui o problema sa ne vedem
  La iasi cat a fost la facultate ea venea acasa odata la 3-4 saptamani in week-end sau vacante in rest mergeam eu la ea pentru ai mai aduce pachetul de la parintii ei si sa fim impreuna deci in medie cat a fost la iasi nu ne vedeam fizic in timp-ul saptamanai si un singur week-end daca se nimerea sa am treaba.
Toate au fost bune si frumoase ne iubeam mult si ne imparteam sentimentele...ea ma dorea foarte mult...incat o vreme se uita la rochii de mireasa inele de logodna si vorbea de casatorie si alte chestii...