homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Pacienta Doctoressei...va rog sa-i lasati acest link pt raspuns


#1 2014-10-09 17:41:10

alexis1108
New member
Inregistrat: 2014-01-10
Mesaje: 9

Pacienta Doctoressei...va rog sa-i lasati acest link pt raspuns

Buna ziua,

Sunt pacienta dumneavoastra de 5 ani....din august 2009-ianuarie 2014 am luat Yaz pe care mi l-ati schimbat deoarece in ultimul an am avut spotting destul de des si era clar ca nu ma mai intelegeam cu ele....din ianuarie 2014 iau Karissa....ma inteleg bine cu ele, cu o singura exceptie...au inceput sa-mi apara destul de multe cosuri pe fata in ultima vreme...in rest nu am nici o alta plangere in privinta lor....am 32 ani, sunt medic ...nu am probleme de sanatate, nu am probleme cu greutatea ( am 1,60 cm si 45 kg), nu fumez si nici alte probleme care ar trebui mentionate...va intreb pe aceasta cale deoarece momentan nu sunt in tara si nu va pot face o vizita la cabinet ca sa putem discuta fata in fata....ce imi sugerati sa fac?...sa le schimb?...si daca da, ce mi-ati sugera?....va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra...( eu voi veni in tara cam peste 2 luni...daca nu gasesc aici pastilutele sugerate de duumneavoastra le iau din tara imediat ce ajung).

Rog moderatorii acestui site daca pot lasa linkul cu mesajul Doctoressei...va multumesc pentru ajutor.

Offline

 



#2 2014-10-13 12:16:48

alexis1108
New member
Inregistrat: 2014-01-10
Mesaje: 9

Re: Pacienta Doctoressei...va rog sa-i lasati acest link pt raspuns

Buna ziua,

Revin iarasi cu o rugaminte...daca are cineva nr de telefon al doamnei doctor ...rog sa mi-l trimita pe mail ca sa o pot suna...mihaela_vlad1982@yahoo.com....eu sunt momentan in alta tara si am pierdut nr dansei in procesul de mutare...va multumesc....este o urgenta, in cateva zile ar tb sa incep o folie noua si nu stiu ce sa fac....de aceea si graba.

Offline

 

#3 2014-10-13 12:18:16

heimdall
Diamond member