homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Infectie urinara-3

#39 2010-12-23 15:51:32

eueu10
Full member
Inregistrat: 2010-10-09

Re: Infectie urinara

Ce sunt infectiile urinare?
Sunt afectiuni inflamatorii produse de diferite microorganisme care ajung la nivelul aparatului urinar, unde se multiplica si determina in timp modificari in functionarea normala a rinichilor si cailor urinare.
Cine produce infectiile urinare?
Agentii patogeni cei mai intalniti in infectiile urinare sunt de obicei bacterii de tipul bacililor enterici (bacterii care exista in mod normal in tractul intestinal al omului si animalelor, deci se gasesc in materiile fecale, cu raspandire larga in natura, pe sol).
Iata cateva exemple de asemenea bacterii : Escherichia Coli, Proteus, Klebsiella, Pseudomonas ( denumita si Piocianic).

Alti agenti patogeni care pot produce infectii urinare: streptococi- enterococi, stafilococi, levuri-candida.
Simptome
nevoia frecventa de a urina, desi vezica poate sa fi fost golita recent, usturimi, dureri in momentul mictiunii, urina tulbure, uneori chiar urina cu sange, frisoane, uneori febra, dureri lombare, stare generala alterata. Se pot asocia greturi, varsaturi.

Daca ea se trateaza doar urinar,si in secretie are aceasi bacterie,se poate reinfecta oricand,pt ca bacteriile trec cu usurinta din vagin in uretra,eu am avut e coli in secretie,si  m am tratat vaginal  si nu a mai recidivat infectia urinara,pt ca tot aparea si nu stiam de ce...si partenerul daca ia bacteria asta prin contact,ti o poate transmite din nou din  in secretie si se produce un cerc vicios...

Ultima oara a fost editat de eueu10 (2010-12-23 16:01:13)

pc

#40 2010-12-23 16:03:17

kdeea
Platinum member
Inregistrat: 2008-06-13