|
Nu esti logat.
Pentru cine are pisica... Putin ajutor!-11#191 2012-02-06 22:43:35
Re: Pentru cine are pisica... Putin ajutor!Eu nu mai pot sa intru aici de nervi Offline #192 2012-02-06 23:12:30
Re: Pentru cine are pisica... Putin ajutor!i s-a spart hematomul .. azi cand am vrut s-al duc la vet, n-am avut pe cine, ca mandrul meu e in calduri .. Si a venit acum, l-am curatat cu apa oxigenata, si acum a mancat si doarme langa mine.. Maine sper sa am motan de dus la vet.. "Yesterday is not ours to recover, but tomorrow is ours to win or lose." Lyndon B. Johnson Offline #193 2012-02-07 13:49:35
Re: Pentru cine are pisica... Putin ajutor!
Pai si i s-a scurs sange? Nu cumva puroi, daca i s-a "spart" singur? In ce zona stai? La clinica de la med vet e non-stop deschis, dar zilele astea nu o sa fiu eu de garda.. dar in general sunt ok studentii si medicii de garda de acolo (asta in caz ca-ti vine motanul mai tarziu acasa si vrei sa-l duci undeva) Ultima oara a fost editat de deea_si (2012-02-07 18:52:24) *Even the biggest failure, even the worst, beats the hell out of never trying. *Sa fii veterinar este unul din cele mai speciale lucruri din lume *16.04.13 - cea mai frumoasa zi Offline #194 2012-02-07 21:58:19
Re: Pentru cine are pisica... Putin ajutor!nu stiu, a venit cu el asa .. Cand l-am curatat cu apa oxigenata, a curs putin puroi si apoi doar sange..Am palpat zona sa nu mai fie o alta aglomerare de lichid si numai era.. Sper sa fie ok.. "Yesterday is not ours to recover, but tomorrow is ours to win or lose." Lyndon B. Johnson Offline #195 2012-04-21 20:31:44
Re: Pentru cine are pisica... Putin ajutor!Buna, iar am o mica mare problema. Acum seara a inceput pisica sa se tot scarpine la ureche, si am observat ca e si umflata la ureche. Sunt ingrijorata. Are un punct rosu si e putin rosie in jur. Acum nu am unde merge cu ea la medic. Sa fie o muscatura de ceva? E grav? I love you with all my butt, I would say heart, but my butt is bigger. Offline Publicitateloading...