homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

CABINET PLANNING DOCTORESSA (Dr. Evelyn Cristescu)-7


#115 2009-06-18 21:28:22

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20455

Re: CABINET PLANNING DOCTORESSA (Dr. Evelyn Cristescu)

Ursu a scris:

Multumesc mult. Si daca nu va suparati inca o intrebare. Daca sunt studenta este necesara adeverinta, sau pot face o copie dupa carnetul de student?

copia dupa carnetul de student(pagina cu viza pe anul in curs) e foarte buna


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

Offline

 



#116 2009-07-17 01:10:41

extravaganta
New member
De la: bucuresti
Inregistrat: 2009-03-28
Mesaje: 50

Re: CABINET PLANNING DOCTORESSA (Dr. Evelyn Cristescu)

buna fetelor vreay si eu sa merg la doctoreasa da nu stiu cum sa ajung,eu stau
in rahova ce pot sa iau? sau de a uniri???va mutumesc

Offline

 

#117 2009-08-02 22:29:19

OmniaVincitAmor
Insomniac member
Inregistrat: 2009-03-22
Mesaje: 6698

Re: CABINET PLANNING DOCTORESSA (Dr. Evelyn Cristescu)

de la unirii ia 123-ul 2 statii spre alba iulia. acolo traverseaza intersectia pana la statia lui 133,care te lasa exact vis-a-vis de strada armoniei. ca sa reperezi statia trebuie doar sa fii atenta la prima mare intersectie. imediat ce treci de intersectia aia,e statia la care trebuie sa cobori. traversezi,mergi vreo 2 minute si faci stanga.

Offline

 

#118 2009-08-05 12:56:41

alexa 26
Membru
Inregistrat: 2009-08-05
Mesaje: 1

Re: CABINET PLANNING DOCTORESSA (Dr. Evelyn Cristescu)