|
Nu esti logat.
Boli cu transmitere sexuala-3#39 2008-02-05 20:00:23
Re: boli cu transmitere sexualaUok..multam mult..am o curiozitate(nu ca as pune la indoiala sfaturile voastre doamne fereste )..sunteti medici ginecologi sau generalisti?toate 3(doctoressa,crys_ty_na si eu_vreau)?prea multa rabdare aveti si prea multe lucruri stiti.. Ultima oara a fost editat de adinush (2008-02-05 20:01:55) Nu face o femeie sa planga pentru ca Dumnezeu ii numara fiecare lacrima... Offline #40 2008-02-05 20:03:32
Re: boli cu transmitere sexualaeu sunt studenta in anul 5 la medicina generala, momentan in "concediu" prenatal mami de minuni Offline #41 2008-02-05 20:08:50
Re: boli cu transmitere sexualaiar eu sunt studenta la psihologie...si doctoressa e medic de planning familial... happy with him...inlove with him... Offline #42 2008-02-06 10:59:24
Re: boli cu transmitere sexualaadinush, fata de cum se reface flora vaginala si ce si cum cu spalaturile vaginale, fiecare isi face propriul punct de vedere, functie de experienta proprie(personala sau clinica) Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #43 2008-02-06 14:50:57
Re: boli cu transmitere sexualaok..v-am inteles,si personal consider ca aveti dreptate atat timp cat aveti argumente solide.sa inteleg ca flora vaginala e distrusa cu simtul raspunderii prin aceste tratamente pe care le facem..si prin spalat in vagin e distrusa?e mai bine sa te speli cu ceai de pelin sau galbenele..cu apa simpla..sau cu femingin?care ar distruge cel mai putin flora dintre astea?va multumesc mult pentru atentie Nu face o femeie sa planga pentru ca Dumnezeu ii numara fiecare lacrima... Offline Publicitateloading...
#44 2008-02-06 14:58:25
Re: boli cu transmitere sexualaapa chioara e cea mai inofensiva mami de minuni Offline #45 2008-02-06 15:01:55