|
Nu esti logat.
Facultatea de psihologie#1 2007-10-09 21:51:11
Facultatea de psihologie- Ultima oara a fost editat de free (2010-09-27 14:56:46) Offline #2 2007-10-09 21:52:13
Re: Facultatea de psihologiesunt vreo cateva fete viitoare psiholoage acusi vine si raspunsul la intrebarea ta mami de minuni Offline #3 2007-10-09 22:00:59
Re: Facultatea de psihologiehi`hi..eu sunt primul an la psihologie ! dar pe site`ul facultatii mele nu arata materiile iar cursurile iti sunt date d profesori ! Ultima oara a fost editat de skumpi (2007-10-09 22:01:55) #4 2007-10-09 22:11:55
Re: Facultatea de psihologie
pai n`ar trb sa te feresti d carti pt k sunt cele mai importante...o sa citesti intr`o sesiune carti cate n`ai citit in viata ta...asta dak intr`adevar vrei sa faci meserie...la curs iti povesteste...u scri cat apuci deci putzin...plus k o sa ai o bibliografie considerrabila... #5 2007-10-10 00:09:56
Re: Facultatea de psihologiefree, eu am pe calc manualele de la spiru haret...unele din ele din anii 1 si 2 si sintezele pentru anii 1,2 si 3. Dar nu stiu daca te-ar ajuta cu ceva, ca sunt facute de profii de la spiru haret. Daca vrei da-mi adresa ta de mail si ti le trimit... If you feel my love, can hear my thoughts? Can you feel everything? And if you hear my thoughts, can you feed my soul? Can you save it too? Eu si puiu Offline Publicitateloading...
#6 2007-10-10 09:55:19