homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Virgina la 25 de ani


#1 2008-05-21 05:29:05

andrara25
New member
Inregistrat: 2008-05-21
Mesaje: 17

virgina la 25 de ani

probabil ca multe dintre voi o sa rada...si nu o sa critic pe nimeni.in fine...nu sunt straina de tot ceea ce tine contactul sexual,mai ales ca sunt si cadru medical.dar am temeri.mi e frica de durere si niciodata nu las partenerul sa si duca treaba pana la capat.offff....ce sa fac oare sa las deoparte aceste temeri?mi e si jena...pt ca nu stiu cum voi reactiona in timpul actului sexual....As vrea daca se permite acestui site,sa ma ajute si pe mine cineva.grater

Offline

 

#2 2008-05-21 07:16:29

Tinutza
Sr. member
Inregistrat: 2006-07-16
Mesaje: 1085

Re: virgina la 25 de ani

orice om ajunge la un moment dat sa fie pregatit pentru sex. unii mai repede, altii mai tarziu. poate ca tu nu esti inca pregatita sa faci sex. spuneai ca ti-e frica de durere. nu e obligatoriu ca durerea sa insoteasca primul act sexual din viata unei femei. unele chiar au orgasm de prima data. nu ai de unde sa stii cum vrei reactiona, dar ai incredere in prietenul tau? daca da fii sigura ca va fi atent si nu va sta sa studieze cum reactionezi, doar daca te doare / iti place. vorbeste cu el despre asta. cat timp aveti impreuna?

Offline

 

#3 2008-05-21 07:21:22

ankuzza
Hero member
De la: Ploiesti
Inregistrat: 2006-02-18
Mesaje: 3330

Re: virgina la 25 de ani

eu cred ca te gandesti prea mult la momentul ala si d`aia iti faci atatea griji..nu te mai gandi,si cand se va intampla ai sa vezi ca n`o sa ai timp sa te gandesti la alte prostii..o sa fie bine,..


Unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc!

Offline

 

#4 2008-05-21 10:19:13

crys_ty_na
Platinum member
De la: Oradea
Inregistrat: 2006-08-19
Mesaje: 23955

Re: virgina la 25 de ani

andrara25 a scris: