homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Virgina la 25 de ani-3


#39 2008-07-25 15:43:36

Tinutza
Sr. member
Inregistrat: 2006-07-16
Mesaje: 1085

Re: virgina la 25 de ani

citystar nu vad de ce posibilitatea ca un om virgin sa se sinucida este mai mare decat cea ca  un om "nevirgin" sa o faca ... aaa stai, depinde care om virgin lol

Ultima oara a fost editat de Tinutza (2008-07-30 10:50:49)

Offline

 

#40 2008-07-25 16:25:14

mika
Insomniac member
Inregistrat: 2006-06-17
Mesaje: 9256

Re: virgina la 25 de ani

citystar a scris:

andrara25 a scris:

probabil ca multe dintre voi o sa rada...si nu o sa critic pe nimeni.in fine...nu sunt straina de tot ceea ce tine contactul sexual,mai ales ca sunt si cadru medical.dar am temeri.mi e frica de durere si niciodata nu las partenerul sa si duca treaba pana la capat.offff....ce sa fac oare sa las deoparte aceste temeri?mi e si jena...pt ca nu stiu cum voi reactiona in timpul actului sexual....As vrea daca se permite acestui site,sa ma ajute si pe mine cineva.grater

ti-a facut cineva vraji; sunt 90 % sigur. Nu ramane nimeni singur pana la 25 de ani fara sa-i faca cineva vraji.
Daca ai rude care ti-au vrut raul, sau iti vor raul, nu ai ce face. Doar dupe 30 de ani daca mai e o sansa (cei afectati de vraji nu pot face nimic pana la 30 de ani, oricat s-ar stradui).
Lumea buna nu crede, li se parea amuzanta povestea cu vrajile, lumea buna are "vedere limitata", vad lucrurile numai la suprafata.  Si diavolul profita de asta  (de naivitatea lumii bune) si isi face de cap. Ca oricum nu crede nimeni;

vraji yikes yikes yikes yikes yikes

Offline

 

#41 2008-07-25 16:31:30

anytza
Hero member
De la: ploiesti
Inregistrat: 2007-08-07
Mesaje: 3338

Re: virgina la 25 de ani

ralluka a scris:

ce glumetz e CityStar

Welcomme back

love ya

rotfl rotfl rotfl rotfl


Trebuie sa fii schimbarea pe care doresti sa o vezi in lume!

Offline

 

#42 2008-07-25 16:41:22

JanisJoplin