homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Sarcina nedorita

#1 2008-05-28 10:31:30

ankuttza
New member
Inregistrat: 2008-05-15

sarcina nedorita

ko Ce ati face daca ati fi in situatia mea?...Eu una nu gasesc solutia...Sa analizam un pic problema mai intai...Am 21 ani,sunt studenta,am o relatie de 1 an si jumatate...relatie care nu mai merge,care nu stiu daca a mers vreodata cum trb chiar daca eu mi-am dorit mult.In trecut am avut o alta relatie de 2 ani.Problema cea mare este ca mi-am facut testul de sarcina pt ca mi-a intarziat si a iesit pozitiv.
Ce sa fac?Este o situatie...mai ales ca acum imi luasem inima in dinti si vroiam sa pun punct acestei relatii in urma unor fapte aflate despre actualul...si vroiam sa ma impac cu cel pe care il iubesc din toata inima am si vb despre asta...
Numai ca acum am aflat ac sunt insarcinata cu actualul...si...intotdeauna mi-am zis ca niciodata nu voi face intrerupere de sarcina...acum sunt ft debusolata si nu am vb cu nimeni inca despre asta...

#2 2008-05-28 10:35:50

mika
Insomniac member
Inregistrat: 2006-06-17

Re: sarcina nedorita

daca as avea mijloace financiare sa imi cresc singura copilul si daca mi l-as dori din tot sufletul, as pastra sarcina, m-as desparti de el daca relatia nu mai merge si asta e. un copil nu mi se pare un motiv pt care sa continui o relatie care nu merge, pt ca in continuare nu va merge.

Ultima oara a fost editat de mika (2008-05-28 10:36:23)

#3 2008-05-28 10:40:59

ankuttza
New member

Nu exista dubiu,imi doresc mult copilasul,e o parte din mine si intotdeauna am fost impotriva intreruperii de sarcina,dar nu ma gandeam ca se va intampla asa de repede...adica...e vb si de familie...iar actualul probabil ca va dori si el sa fie langa bebe si probabil ca va promite a mia oara ca se va schimba si iar o sa ma deruteze...nu-mi vine sa cred!
Mi se parea complicata viata langa actualul care nu e ok,dar acum...ce sa fac?