|
Nu esti logat.
Sarcina nedorita#1 2008-05-28 10:31:30
sarcina nedorita Ce ati face daca ati fi in situatia mea?...Eu una nu gasesc solutia...Sa analizam un pic problema mai intai...Am 21 ani,sunt studenta,am o relatie de 1 an si jumatate...relatie care nu mai merge,care nu stiu daca a mers vreodata cum trb chiar daca eu mi-am dorit mult.In trecut am avut o alta relatie de 2 ani.Problema cea mare este ca mi-am facut testul de sarcina pt ca mi-a intarziat si a iesit pozitiv. Offline #2 2008-05-28 10:35:50
Re: sarcina nedoritadaca as avea mijloace financiare sa imi cresc singura copilul si daca mi l-as dori din tot sufletul, as pastra sarcina, m-as desparti de el daca relatia nu mai merge si asta e. un copil nu mi se pare un motiv pt care sa continui o relatie care nu merge, pt ca in continuare nu va merge. Ultima oara a fost editat de mika (2008-05-28 10:36:23) Offline #3 2008-05-28 10:40:59
Re: sarcina nedoritaNu exista dubiu,imi doresc mult copilasul,e o parte din mine si intotdeauna am fost impotriva intreruperii de sarcina,dar nu ma gandeam ca se va intampla asa de repede...adica...e vb si de familie...iar actualul probabil ca va dori si el sa fie langa bebe si probabil ca va promite a mia oara ca se va schimba si iar o sa ma deruteze...nu-mi vine sa cred! Offline #4 2008-05-28 12:02:25
Re: sarcina nedoritadraga mea....ia o foaie de hirtie, imparte-o pe din doua pe lung si scrie pe una din parti argumente pentru care sa pastrezi sarcina si pe cealalta argumentele pentru care sa o intrerupi... Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #5 2008-05-28 12:14:27