homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Curs...de turism!

#1 2008-09-26 14:47:16

geo.b
Full member
Inregistrat: 2007-11-11

curs...de turism!

buna fetelor. eu sunt studenta in an terminal la geografie-turism si tare mult imi doresc sa lucrez in domeniu. dar...peste tot este necesara experientza.
Pe scurt eu nu am nici o sansa sa lucrez in viitorul apropiat intr-o agentie de turism decat daca fac un curs de turism....care e aproape 12 mil., sau printr-o "pila" dar eu nu am asa cv.
So...intrebarea mea este? lucreaza cineva in domeniul asta? si cum a reusit sa intre..la inceput cand nu avea experientza..?
vreau sa fac si eu un curs...dar nush de unde sa incep...habar nu am de unde sa plec sa caut informatii...vreau cv acreditat de minister..
ah sad

and love saves the day...

#2 2008-09-26 14:50:00

Khristall
Insomniac member
De la: Casuta noastra
Inregistrat: 2007-10-08

Re: curs...de turism!

am auzit de la fostele colege de liceu ca e f buna facultatea pe care o urmezi tu si foarte cautata. dar de cursuri nu am auzit neutral pe google nu gasesti informatii? poate gasesti chiar din orasul tau locuri unde se fac cursuri...

Mamica de strumfulet... bebe 19 iulie 2013 hjarta

#3 2008-09-26 14:52:51

geo.b
Full member

eu sunt din buc...si sunt atatea posturi de ag de turism peste tot! dar ...trebe experientza. eu nu am...deloc...

#4 2008-09-26 14:59:24

ada2910
Full member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2008-07-13

eu lucrez in turism de aproape doi ani, si sincer cel mai bine ar fi sa faci un curs gen IATA, AMADEUS (nu tip), astea sunt pentru ticketing, mai sunt si cursuri de ghizi (se face la casa Venus) - dar e bataie de cap sa fii ghid pentru toti nebunii. in general chiar daca nu ai experienta se invata repede, dar ca sa ai un plus mai bine faci un curs. dar gasesti pe google.
sper sa nu fac reclama, daca da, stergeti

http://www.infotravelromania.ro/cursuri.html
- aici gasesti mai multe cursuri.