homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Anticonceptionalele si sarcina-3

#39 2009-08-27 20:54:57

b4rbie
Sr. member
Inregistrat: 2008-04-04

Re: Anticonceptionalele si sarcina

poate ca are o boala rara la stomac si nu sunt absorbite bine medicamentele

pc  lyssna

#40 2009-08-27 20:55:20

OmniaVincitAmor
Insomniac member
Inregistrat: 2009-03-22

unele persoane,din cate stiu eu,absorb medicamentele si substantele din alimente mai greu decat restul...  am avut o cunostinta care nu asimila aproape niciun medicament,decat pe cele foarte puternice... se poate si asta...

#41 2009-08-27 20:58:38

d3vildelia
Hero member
Inregistrat: 2009-05-18

ok si de ude porti sti asta??

hjartahjartahjarta Daca iubesti pe cineva ierti orice greseala...daca esti cu adevarat indragostit crezi ca a gresit din dragoste...hjartahjartahjarta

mereu voi spera ca voi avea parte de o iubire ideala sad, desi sunt constienta ca asa ceva nu se va intampla niciodata , ci doar in cele mai fermecatoare vise ale mele (http://www.youtube.com/watch?v=U1dwdKkIbBQ)

#42 2009-08-27 20:59:31

b4rbie
Sr. member

d3vildelia a scris:

ok si de ude porti sti asta??

mergand la un medic internist poate..

pc  lyssna

#43 2009-08-27 21:08:01

d3vildelia
Hero member

eu din cate stiu nu am probleme de genu asta big_smile

hjartahjartahjarta Daca iubesti pe cineva ierti orice greseala...daca esti cu adevarat indragostit crezi ca a gresit din dragoste...hjartahjartahjarta

mereu voi spera ca voi avea parte de o iubire ideala sad, desi sunt constienta ca asa ceva nu se va intampla niciodata , ci doar in cele mai fermecatoare vise ale mele (http://www.youtube.com/watch?v=U1dwdKkIbBQ)

Publicitate

loading...

#44 2009-08-27 21:10:05

anadrin
Banat
Inregistrat: 2009-08-26