|
Nu esti logat.
Amenda ratb-2#20 2009-09-28 20:09:51
Re: amenda ratb@piie de unde esti? mie tot 50 pe loc mi-au cerut Omul nu se naşte pentru a fi fericit. Omul îşi cumpără fericirea şi o cumpără numai cu preţul suferinţei. Aici nu e vorba de nicio nedreptate... (F. Dostoievski) Offline #21 2009-09-28 20:31:08
Re: amenda ratbhehe, ce de povesti! mi s-a intamplat si mie in adolescenta de vreo 2 ori. Acum, cu exceptia cazurilor in care efectiv nu am de unde sa-mi iau bilet, compostez de fiecare data... din principiu. tot timpul ne plangem ca transportul in comun e varza, ca circula prost, ca circula rar. Si totusi ce pretentii sa avem cand noi ne zgarcim pt un amarat de bilet de 1.3 ron?!? Intr-adevar controlorii ratb (sau RAT...care-o fi) nu sunt tocmai profesori universitari, dar daca nu ne face placere sa avem texte cu ei, sunt simplu de evitat - luam bilet. Cred ca avem cel mai ieftin transport in comun din europa! daca ne zgarcim la 1.3 ron, ma intreb ce s-ar intampla daca ar fi 2 euro calatoria, ca prin alte tari civilizate (ca sa nu mai zic de sansele pe care le ai acolo sa te mai fofilezi in momentul in care esti prins fara bilet la control - zero barat)!?! Probabil am fi si noi toti pe biciclete... Offline #22 2009-09-28 21:28:59Re: amenda ratbMa scuzati fetelor, dar sunt de acord cu deepsleep. Nu dati bani pe bilet sau abonament, dar va plangeti ca se circula prost cu transportul in comun. Eu cand eram in tara si vedeam pe toti tiganii stand jos si eu care aveam tot timpul abonament stateam ca proasta in picioare... vaaai, tot timpul imi doream sa vina controlul sa ii dea pe toti jos. Moah, si cand mai vedeam pe una stand jos si venea controlul, nu avea bilet sau abonament si se mai si lua in gura cu ei... ce sa zic, Romania e asa cum pentru ca nu stim sa ne asumam anumite lucruri. Offline #23 2009-09-28 21:52:47