|
Nu esti logat.
Somajul...pot beneficia?#1 2009-11-05 11:36:27
somajul...pot beneficia?hello fetelor... sunt studenta la o facultate particulara [fac masterul] si nush daca pot beneficia de somaj, asta pana gasesc de munk pe timpurile astea...m-am tot interesat si nu gasesc nimic despre...stie careva ceva in leg cu asta?...ms frumos... ..::Marea ofteaza in adancul departarii si aduce, din nesfarsitul ei, valuri dupa valuri - si toate se topesc in spuma la picioarele mele::.. Offline #2 2009-11-05 11:41:17
Re: somajul...pot beneficia?uite aici http://www.avocatnet.ro/content/article … /2008.html "Viaţa se compune din ţevi sparte, din robinete care curg, din tencuieli coşcovite, din plase pe care le cari de la piaţă, din rufe care le speli, din coate-n tramvaie, dar şi din Bach şi din Beethoven, din Shakespeare şi din Tolstoi, din Eminescu şi din Blaga, din Michelangelo şi din Ţuculescu. Totul e viaţă." Thé à la menthe Offline #3 2009-11-05 11:41:46
Re: somajul...pot beneficia?
nu daca faci masterul nu pt k se considera forma d invatm superior p kre il achitzi din salariu sau alte venituri ...... pot benefecia d somajul studentesc doar daca ai licenta data si nu mai urmezi altaforma d invatamant sau alte cursuri Da-mi Doamne puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba, Curajul de a schimba ceea ce-mi sta in putere Si intelepciunea de a face diferenta dintre ele...... Offline #4 2009-11-05 14:32:31
Re: somajul...pot beneficia?Daca faci masterul nu beneficiezi de somaj... Offline #5 2009-11-05 14:38:36Re: somajul...pot beneficia?
Adica daca termini o facultate, ai licenta si nu muncesti... primesti somaj? Offline Publicitateloading...
#6 2009-11-05 14:39:06
da....... primesti 3 mil p luna Da-mi Doamne puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba, Curajul de a schimba ceea ce-mi sta in putere Si intelepciunea de a face diferenta dintre ele...... Offline #7 2009-11-05 14:47:31