homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Probleme in familie


#1 2014-03-26 18:08:29

star.child
Full member
Inregistrat: 2009-06-29
Mesaje: 443

probleme in familie

Buna ziua.
Va scriu in legatura cu o problema pe care nu stiu cum as putea sa o rezolv sau macar sa o aplanez cumva.
Eu sunt studenta in Bucuresti si am un frate mai mic, in clasa a 9a, care locuieste cu parintii mei in provincie. Problemele noastre au inceput acum vreo 2-3ani, cand el era in clasa a 6a - a 7a. A inceput sa ne minta cu notele de la scoala si cu absentele. O data i-a trimis mesaj mamei spunandu-i ca a luat 10 in teza la matematica. Nu are rost sa va spun cat de mult ne-am bucurat noi si cum l-am laudat, si cum a fost a aflam cateva luni mai tarziu ca de fapt luase 4. A inceput sa lipseasca mult de la scoala, desi parintii nostri il lasau sa iau pe afara aproape in fiecare zi. Avea perioade in care lipsea, noi aflam, ajunsese mama intr-un timp sa mearga cu el la scoala si sa stea la usa clasei lui. Isi revenea o perioada, ne promitea ca nu o sa se mai intample, si apoi o lua de la capat.