homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

OVULATIA-35


#647 2010-04-09 09:06:37

camelia83
Sr. member
De la: cluj napoca
Inregistrat: 2010-04-02
Mesaje: 1858

Re: OVULATIA

cris8 a scris:

camelia eu zic ca nu ar fi chiar de bine picurii de sange  intre menstruatii, eu am avut un polip in uter pe care l-am scos si doctorul ma tot intreba daca am avut vreodata sangerari intre menstruatii...nu vreau sa te sperii (nu sunt medic asa ca sunt doar supozitii ceea ce iti spun) dar eu cred ca nu ar strica sa mergi la un doctor pt un consult sau mai degraba o ecografie transvaginala

mersi mult.Chiar azi am sa imi fac o programare la medic.Inainte sa ma hotarasc sa fac un copil am fost la medic,mi-a zis ca totul e ok,dar de cand tot incerc si NIMIC.Deja sunt asa speriata,dar noroc ca sotul meu e foarte intelegator si imi ridica moralul.
De cat timp incerci sa faci bebel?macar sa ma mai incurajez si eu

Ultima oara a fost editat de camelia83 (2010-04-09 09:14:16)


cea mai iubita mamaruta
Mara Irina  hjarta

Offline

 



#648 2010-04-09 11:53:04

cris8
Insomniac member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2009-12-18
Mesaje: 6960

Re: OVULATIA

draga mea 3 luni de incercari nereusite nu inseamna deloc un motiv de ingrijorare...majoritatea femeilor raman insarcinate intr-o perioada medie de 6 luni...doctorii spun chiar ca pana la 1 an de incercari e o durata normala.