homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Admitere la facultate-4

#58 2007-07-26 11:11:21

alexia
Addicted member
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-01-14

Re: admitere la facultate

ce repede va da rezultatele big_smile felicitari si bafta in continuare celorlalte puss

#59 2007-07-26 13:30:38

Diana
Sr. member
Inregistrat: 2006-03-23

Si eu sunt studenta la ASE!!!!! Am intrat a 64-a la REI, am intrat si la Cibernetica, la buget. Iar la finante sunt a 14-a sub lista si dupa muuuulte calcule, sunt mai mult de 38 care au avut prima optiune altceva si au intrat acolo. Deci, indraznesc sa sper ca sunt studenta la finante, la buget. adica mi s-a indeplinit visul, pt care am stat departe de voi un an si ceva....sper ca si listele lor sa coincida cu calculele mele...big_smile

Razboiul sexelor este singura conflagratie mondiala in care combatantii celor doua tabere dorm noapte de noapte in acelasi pat - Quentin Crisp

#60 2007-07-26 14:11:13

Mandy
Hero member
De la: Bucuresti most of the time
Inregistrat: 2006-04-15

Bine ai revenit Diana si felicitari daca ai intrat la ASE smile.Apropo,unde sunt afisate,eu am vazut doar listele in ordine alfabetica,vreau sa ma uit la niste colegi.

#61 2007-07-26 14:15:37

alexia
Addicted member
Participant la intalnirea nationala
Inregistrat: 2006-01-14

bravo diana!! daca intri la finante la buget... si eu zic din nou ca intri big_smile ... tre neaparat sa-mi dai o bere big_smile sau mai multe big_smile big_smile

#62 2007-07-26 16:10:29

brunetzik
Insomniac member
De la: cluj-napoca
Inregistrat: 2007-02-23

bbvbv felicitari tuturor

dragostea este ceea ce tine doi oameni impreuna.......dragostea este o boala fara de care nu poti fi sanatos

Publicitate

loading...

#63 2007-07-26 16:50:16

Diana
Sr. member
Inregistrat: 2006-03-23