Candidoza-164
- Briseis
- New member
- Inregistrat: 2008-12-28
Re: candidoza
Asta e problema ca de la medic vin cu rezultatele...si parca i-as plati degeaba (de fiecare data am fost la particular)....si daca nu ii ziceam eu sa-mi faca fungiograma nu-mi facea. E normal asa ceva???? Pe o farmacista am intrebat-o acuma ce insemna 200.000 UI nistatin si mi-a zis ca UI este o unitate de masura internationala. Merci mult aia stiam si eu fara facultatea de farmacie.
- Khristall
- Insomniac member
- De la: Casuta noastra
- Inregistrat: 2007-10-08
Briseis, sunt unii medici care nu isi merita acest titlu si nici diploma pe care o au la dosar. normal trebuia sa iti dea tratament daca ti`a iesit ceva. un medic bun ar trebui sa stie ce analize sa iti faca, si cand fara sa il intrebi tu. dar asta e. eu zic sa iei frumusel analizele in manuta si sa mergi la alt medic care are bunavointa de a`ti da un tratament precis.
Mamica de strumfulet... 19 iulie 2013
- Briseis
- New member
Da problema e ca simt ca nu mai rezist...deja sunt ani de zile de cand ma confrunt cu aceasta problema....si se pare ca nu reusesc sa scap de ea. Am renuntat chiar si la anticonceptionale ca am inteles ca modificarile hormonale o influenteaza.....sa vad asa cum ma simt. dar ma deranjeaza lipsa de profesionalism....mi-am facut antifungigrama la un cabinet renumit prin tara...ca sa-mi zica de la farmacie ca folosesc reactivi vechi xce nu se mai folosesc in industria medicamentelor.... Acuma caut cu disperare medicamente ce contin nizoral sau nistatin...si nu gasesc
- Khristall
- Insomniac member
- De la: Casuta noastra
- Inregistrat: 2007-10-08