homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Candidoza-179

#3383 2009-01-27 21:23:13

oxxy
Full member
De la: my world
Inregistrat: 2008-05-20

Re: candidoza

camysh a scris:

pai se poate sa nu fi fost candida... de ce nu a mers la medic si s-a tratat dupa ureche?...

Pt ca au fost simptomele candidozei si i-au aparut dupa un tratament cu antibiotice, a si racit in perioada aia si nah... Si ginecologul meu a zis k e candida si mi-a zis tratamentul...Am gresit, stim asta... sad Dar aveti idee ce poate fi?

Ultima oara a fost editat de oxxy (2009-01-27 21:26:06)

#3384 2009-01-27 21:30:43

camysh
Moderator
Inregistrat: 2007-12-08

nu pot sa zic ce, pt ca nu sunt medic, dar daca a fost atunci candida, acum sigur e altceva... si se poate chiar sa nu aiba legatura cu candida...

#3385 2009-01-27 23:55:30

LadyPink
Platinum member
De la: el din brate
Inregistrat: 2008-12-20
Site

camysh a scris:

LadyPink chiar asa se numeste smile antifungigrama

Sarumana! puss

#3386 2009-01-28 09:24:16

oxxy
Full member

camysh a scris:

nu pot sa zic ce, pt ca nu sunt medic, dar daca a fost atunci candida, acum sigur e altceva... si se poate chiar sa nu aiba legatura cu candida...

Merci, Camysh! Vom merge saptamana viitoare la medic si vom vedea... Thanks! puss

#3387 2009-01-28 11:01:05

angel07
New member
Inregistrat: 2008-12-21

ikutza a scris:

angel07,in seara asta o sa folosesc al 2 lea ovul...se numeste clotrimazol,ca si unguentul...ai auzit ceva de asta??e bun??ms:*

am auzit ca e bun, dar nu am folosit, doar crema clotrimazol si m-a ajutat. sa ne zici daca te simti mai bine, si pe prietenul tau daca il ajuta cu ceva clotrimazol.
sanatate multa  smile

...sa nu cerem perfectiune iubirii ...iubirea acopera o multime de ..pacate ....

Publicitate

loading...

#3388 2009-01-28 13:21:13

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01

gabytza_g a scris: