|
Nu esti logat.
Avort-4#58 2008-03-03 09:28:55
Re: avortcrysstal, sunt medici care fac avorturi si la minore, problema e sa gasesti in orasul tau, de unde esti ? orice ar fi sa apelezi la medici sa nu rezolvi problema dupa metode babesti spuse de cine stie cine. Teoretic ai tai nu ar avea cum sa afle, totusi ar fi ideal sa te poti intelege cu mama ta, macar cu ea, se mai intampla , a fost o neatentie , o scapare. Earth rotation is created by penguins running in circles around the south pole.Prove me wrong... Offline #59 2008-03-03 15:10:21
Re: avortwaaw mie imi e frica si de o extractie de masea iar tu vorbesti asa sigura pe tine de avort???Incearca sa vb cu mama ta...sau nu ai pe cineva care sa te ajute!!!Daca ai pe cineva alaturi o sa iti fie mult mai usor.Iar inceea ce priveste probl ta din cate stiu eu la cabinete particulare chiar nu conteaza cati ani ai. Ce sa take care si fi tare!!! Offline #60 2008-03-03 15:12:48
Re: avortba la cele care se respecta conteaza citi ani ai! pentru ca e ilegal sa faci avort la minora fara acordul tutorelui legal(parintelui)...e caz de puscarie si de pierderea dreptului de practica Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #61 2008-03-03 15:16:06
Re: avort
ma bucur si sanatate in continuare http://www.tamagochi.ro/pet-Tony un votulet zilnic daca se poate ! Offline #62 2008-03-03 16:53:28
Re: avorto colega de`a mea a facut avort la 17 ani,intr`un spital din campina..ea fiind din ploiesti..s`au bagat,dar s`au purtat cam urat cu ea..eu zic ca gasesti pe cineva care sa faca... Unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc! Offline Publicitateloading...
#63 2008-03-03 17:25:26
Re: avortda sincer si eu am vazut ca se comporta urat daca faci avort la cerere,cel putin eu am vazut cateva cazuri http://www.tamagochi.ro/pet-Tony un votulet zilnic daca se poate ! Offline #64 2008-03-03 18:38:57