homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

HPV-72


#1350 2009-10-03 14:55:41

ruxanda_00
Full member
De la: :d
Inregistrat: 2009-08-08
Mesaje: 134

Re: HPV

fetelor, dar daca tot e sa platiti de ce nu mergeti de exemplu la maternitatea polizu? si acolo au colposcop si fac si papanicolau si macar va puteti programa la cine doriti dumneavoastra chiar la dna dr dinca. mi se pare ca si dansa are consultatii in spital. si puteti totusi sa faceti o consultatie de calitate. nu stiu cum sa zic dar eu am fost pana acum in privat si tot am asteptat, chiar si o ora si s-a trecut peste programari si practic e acelasi lucru, iar despre medic, foarte putini au rabdare sa stea de vorba cu pacientul si sa-l linisteasca. asa ca ......practic e cam acelasi lucru. sincer. si in spital sunt aceiasi medici ca in privat. si preturile la consultatii sunt mult mai mici ca si in privat.

am impresia ca in afara de faptul ca in privat pare sa arate mai bine cladirea, nu e mare diferenta. eu ma asteptam sa fie altfel sa fie mai umani, sa te sfatuiasca la fel ca cel mai bun prieten si am ramas foarte dezamagita. mai ales cand oamanii sunt disperati.....ajutorul unui medic nu consta numai in examnul obiectiv, prescrierea unor investigatii si scrierea unei retete........ci consta si in incurajarea pacientului .........ceea ce am scris e cam putin spus ma refeream la incurajare. eu am ramas foarte dezamagita ...................ma asteptam sa fie cu totul altfel, nu de alta dar si eu lucrez in sistem si la noi este altfel cu totul altfel.........

Ultima oara a fost editat de ruxanda_00 (2009-10-03 15:02:31)

Offline

 



#1351 2009-10-03 15:11:29

Lavinia_tia
Sr. member
Inregistrat: 2006-12-30
Mesaje: 1576

Re: HPV

Adalberta a scris:

eu ma refeream la asta:  http://forum.anticonceptionale.ro/t2243 … ta---.html

si eu am tot facut analize la medlife si nu mi-a iesit nimic niciodata. Acum, vorba ariciutzei... nici o candida, acolo, ceva???