|
Nu esti logat.
Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???-9#153 2007-08-19 21:30:55
Re: Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???Dar stii....din cate am auzit ...de obicei iei in greutate cand incepi sa iei anticonceptionale sau ai tot felul de reactii adverse....sau asta depinde si daca sunt recomandate de medic...cum e.. Offline #154 2007-08-19 23:15:51
Re: Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???Mersi muuuult:*: Offline #155 2007-08-20 09:28:42
Re: Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???eu am inceput sa le iau la o luna dupa ce mi am inceput viata sexuala...si in afara de greata dupa ce luam pastila in primele 3 zile nu am avut nici o problema...nici nu m am ingrasat...asta in conditiile in care imi doream acest lucru...cu chiu cu vai dupa luni bune am reusit sa pun cateva kg pe mine...si bineinteles am fost la medic pt ele... happy with him...inlove with him... Offline #156 2007-08-21 12:14:35
Re: Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???Deci...inca nu am sangerarea propriu`zisa..inca mai imi curge o chestie maronie...ce e asta....sa fie din cauza postinorului de 2 zile ma tine asa... Offline #157 2007-08-21 13:47:51
Re: Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???cred ca asta e menstra ta din cauza postinorului...sau e sangerarea dupa postinor... Ultima oara a fost editat de crys_ty_na (2007-08-21 13:48:05) happy with him...inlove with him... Offline Publicitateloading...
#158 2007-08-21 14:13:30
Re: Cat poate intarzia in conditiile in care am facut sex protejat ???Si exista sanse sa fiu insarcinata...am auzit cazuri in care unele femei gravide inca mai aveau scurgeri ... nu stiu ma sperii pentru ca de obicei aveam un flux foarte mare in timpul menstruatiei..e nevoie sa fac un test ceva...sau poate ma agit degeaba...:)ms muult pt raspunsuri Offline #159 2007-08-21 14:29:27