homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

ACNEEA cum scap de ea?-16


#286 2010-11-10 16:54:07

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 137398

Re: ACNEEA cum scap de ea?

pai daca ai SOPC de la asta ai si acneea... cum altfel ai vrea s-o tratezi ? dar e diagnostical clar, cu analize hormonale, nu "mi se pare ca ai un chist pe ovar" ?

Ultima oara a fost editat de heimdall (2010-11-10 16:58:22)

Offline

 



#287 2010-11-10 17:04:54

jeannie
Addicted member
Inregistrat: 2010-07-13
Mesaje: 14512

Re: ACNEEA cum scap de ea?

adica ar trebui sa iau ac toata viata pentru cosuri, chiar daca n-am nevoie de ele pentru contraceptie?
am ovare micropolichistice, adica chisturi mici si multe, care se vad la echo

Ultima oara a fost editat de orangina123 (2010-11-10 17:06:08)

Offline

 

#288 2010-11-10 17:08:17

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 137398

Re: ACNEEA cum scap de ea?

eu nu sunt medic si nu pot sa-ti soun asta... ginecologul tau, cu toate analizele in fata, poate sa-ti raspunda

Offline

 

#289 2010-11-10 17:11:27

jeannie
Addicted member
Inregistrat: 2010-07-13
Mesaje: 14512

Re: ACNEEA cum scap de ea?

nu vreau sa iau anticonceptionale indiferent ce analize hormonale am grater
sunt destul de 'leguma' eu si fara ele...anticonceptionalele ma fac si mai si. plus ca eu cred ca ma dau peste cap hormonal folosite un an-doi. si toata viata n-am de gand sa le iau oricum.
incerc sa tratez cu creme, a mers la un moment dat dar acum am o perioada in care nu mai merge. hmm

Ultima oara a fost editat de orangina123 (2010-11-10 17:17:18)

Offline

 

#290 2010-11-10 17:12:12

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 137398

Re: ACNEEA cum scap de ea?

le-ai incercat pe toate si ai obtinut acelasi efect ?
la un homeopat ai putea sa mai incerci sa mergi, dar tot cauza trebuie tratata, daca e hormonala

Offline

 

 Publicitate


loading...

#291 2010-11-10 17:14:31

jeannie