homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

ADOLESCENTA SI VIATA SEXUALA-6

#96 2009-08-25 23:03:01

mmaayyaa20
Full member
De la: Bucuresti/Braila
Inregistrat: 2009-08-22

Re: ADOLESCENTA SI VIATA SEXUALA

anabella e bine asa:) cat va rezista?

#97 2009-08-25 23:03:30

sophie
Addicted member
De la: Atlantis
Inregistrat: 2008-02-19

am citit si am incercat sa ma abtin de la comentarii... dar nu prea pot smile
mi se pare ca incerci sa faci propaganda aiurea di degeaba lol multe fete de aici sunt cu capul pe umeri si stiu cum sa se protejeze ... nu`ti inteleg scopul totusi ... si daca vezi ca nu iese ca tine de ce mai continui? neutral

#98 2009-08-25 23:03:57

x_ynna
Addicted member
Inregistrat: 2009-01-27

vezi tu maya...daca nu opresc asta...ar veni...si cat de repede...ori noi...nu suntem pregatiti pentru un copil...sunt in anul 2 la medicina...el mai are un an si termina...un copil ne-ar terminat pe noi acum...si cum zicea cineva pe forum...nu mai retin exact...parca annabel "daca ne-am fi casatorit cu 2 ani inainte sigur eram despartiti...asa acum avem cea mai frumoasa casnicie din lume "...era ceva de genul...nu imi mai amintesc exact...vrem sa ii oferim ceva bun...vrem sa il crestem cum trebuie...nu ar avea rost sa il chinuim acum...asa cum nu ar avea rost nici sa ne racim noi unul fata de altul pentru ca eu as refuza sa i simt trupul lipit de al meu, mainile mangaindu-ma si buzele sarutandu-ma

O sa te pastrez mereu in sufletul meu mamicutza mea scumpa!! grater

#99 2009-08-25 23:04:16

LadyPink
Platinum member
De la: el din brate
Inregistrat: 2008-12-20
Site

lucia05 a scris:

maya, habar nu ai tu cat de frumos e sexul...ala animalic! oricare dintre noi a experimentat asa ceva chiar si cu persoana iubita. imi pare rau ca tu nu ai avut parte dar nu e timpul trecut si atunci vei intelege.