|
Nu esti logat.
Relocare cu serivicul-10#172 2011-08-19 13:20:42
Re: relocare cu seriviculbe_happy,eu cred ca sunt mai putini medicii care se joaca cu viata si sanatatea ta. Dar asta e romanul,priveste doar partea goala a paharului aka medicii competenti nu ii vad. Offline #173 2011-08-19 13:27:16
Re: relocare cu seriviculAm sa ma bag si eu exact ca musca, dar ma mananca degetele. Orice padure are uscaciuni. Am avut profesori in liceu care inca ii respect, apreciez pentru munca depusa cu noi, la fel cum au existat si cei care citeau presa atunci cand veneau la ore si avand diverse probleme de sanatate am intalnit diversi medici, cei care ti-e frica ca-i deranjezi cu tot cu dar si am intalnit si medici care efectiv nu au vrut sa ia bani si se vedea ca isi fac datoria cu placere. Cred ca tine in primul rand de caracterul omului cum se comporta la munca.... Ochi pentru ochi şi lumea va deveni oarbă. Offline #174 2011-08-19 13:28:03
Re: relocare cu seriviculExact asta incercam si eu sa spun, Summer, ca se plang fix cei care nu sunt chiar muritori de foame Offline #175 2011-08-19 13:28:36