homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

PFA-3


#39 2010-12-09 22:11:25

elena21
Full member
Inregistrat: 2007-06-14
Mesaje: 100

Re: PFA


Barbatii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum sa se joace cu el.
''Daca gasesti un drum fara obstacole probabil ca drumul acela nu duce nicaieri…”

Offline

 



#40 2010-12-11 12:36:06

yoyolina
Moderator
Inregistrat: 2007-09-04
Mesaje: 18077

Re: PFA

Eu nu am avut carte de munca, sunt studenta momentan.
Cat costa sa imi fac contract cu casa de pensii si cu sanatatea? Ca sa stiu la ce sa ma astept.
Si la finante pe declaratiile alea cat tre' sa platesc? Si o ultima intrebare... trebuie sa platesc impozit anticipat? sau contributii cas-cass anticipate?
Intreb pt ca luni imi scot certificatul de la RC, iar apoi cred ca aterizez direct la finante, si sa stiu daca are rost sa ma duc cu doar cativa banuti in buzunar.
Ms mult mult de ajutor smile


daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame.

Offline

 

#41 2010-12-11 18:17:39

elena21
Full member
Inregistrat: 2007-06-14
Mesaje: 100

Re: PFA