homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Totul despre alaptare-131


#2471 2012-05-20 13:42:50

gargarita
Moderator
Inregistrat: 2008-01-27
Mesaje: 28737

Re: Totul despre alaptare

ada, abia dupa 2 ani ( sau chiar 3 zic unii) sunt relevante analizele pentru alergii.

va inteleg cu lactatele si branzeturile. asa-s si eu de cand ma stiu, sunt de baza in alimentatia mea.

Offline

 



#2472 2012-05-20 15:07:08

katami
Platinum member
De la: sapte coline - orasu, nu vinu
Inregistrat: 2008-01-09
Mesaje: 20382

Re: Totul despre alaptare

asa-i cu analizele (desi uni dr sustin contrariul, dar io una cred ca aia vor doar sa-ti smulga niste bani). pana pe la 2 ani doar simptomatic...


Mama-cioara de 2 pui... perfecti, cum altfel? Cristian Matei (12.01.10) si Gabriel (27.07.12)

Despre wrapuri, slinguri, wrap-tai-uri si alte esarfe port-bebe... despre natural parenting, despre alaptare si... cate putin si despre noi: http://www.wrapsling.ro/blog/

Offline

 

#2473 2012-05-20 18:39:07

adalliere
Full member
Inregistrat: 2011-06-24
Mesaje: 892

Re: Totul despre alaptare

voi ce mancati dim de ex. ? ca  in afara de lapte/unt nu vad ce m-ar interesa ...

Offline

 

#2474 2012-05-20 19:22:41

gargarita
Moderator
Inregistrat: 2008-01-27
Mesaje: 28737

Re: Totul despre alaptare

ada, eu n-am treaba dar uite niste idei:
paine prajita sau nu cu gem, miere, salata de vinete; oua preparate in diverse feluri (ochiuri, prajite, jumari,  omleta simpla sau cu legume etc), chiftelute, masline. senvis cu friptura rece/ snitel+ salata verde sau ardei gras, castravete sau ce iti place. diverse fructe si legume de sezon daca nu fac rau lui bebe. ceai.

Offline

 

#2475 2012-05-20 19:38:44

AmaliaRaluca1985
Hero member
Inregistrat: 2011-06-28
Mesaje: 2634

Re: Totul despre alaptare

avem voie sa mancam miere?ca eu stiam ca nu...