homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Rana pe col-10


#172 2007-03-22 22:48:13

crys_ty_na
Platinum member
De la: Oradea
Inregistrat: 2006-08-19
Mesaje: 23955

Re: Rana pe col

raspunsurile le vezi in continuarea mesajului tau...dar nu ti a raspuns nimeni inca deoarece nu stym ce sa ti spunem...doar doctoressa sau medicul tau te poate lamurii...


happy with him...inlove with him...puss

Offline

 



#173 2007-03-23 09:56:33

ZZZZ123
Addicted member
De la: Never-ever-land
Inregistrat: 2006-05-19
Mesaje: 10895

Re: Rana pe col

little_sharky, in primul rand te rog sa citesti regulile forumului si sa le respecti. apoi te rog sa astepti cu rabdare respunsul la intrebarile tale. va veni. numai ca la unele intrebari noi, cei fara cunostinte medicale, nu ne permitem sa raspundem. pe viitor, retine numele posturilor tale, sa stii unde sa le gasesti.
iti va raspunde doctoressa daca fetele care sunt studente la medicina nu stiu / nu iti spun pana atunci.


Nobody home

Offline

 

#174 2007-03-23 19:04:28

antonitza
Membru
Inregistrat: 2007-03-16
Mesaje: 2

Re: Rana pe col

am facut tratament cu gynozol si nizoral pt candida acum 2 luni,iar acum am fost iar la medic pt control si a zis k am scurgeri si o rana mik pe col.mi-a dat cervugid acum
oare o sa-mi treak?am citit despre aceste ovule si am inteles k e un medikment f bun.multumesc

Offline

 

#175 2007-03-23 19:48:01

cristina_i
Full member
Inregistrat: 2005-12-26
Mesaje: 509

Re: Rana pe col

nu a fost de la menstra ci faptu ca a cazut coaja ....ideea este ca nu imi vine ciclu...nu stiu daca intreruperea anticonceptionalelor (pe care le-am intrerupt cand  am inceput tratamentu pt rana ) are vreun rol...daca m-am dereglat de ele ...
luna trecuta pe timpu asta deja aveam mentruatie


Liber Profesionist

http://cuvinte-nespuse.blogspot.com
www.euripedia.ro Dexul tau Alimentar!!!

Offline

 

#176 2007-03-24 05:27:23

rh
Hero member
Inregistrat: 2007-01-11
Mesaje: 2327