|
Nu esti logat.
Intrebare pt doctoressa#1 2007-02-12 00:00:55
intrebare pt doctoressarevin cu problema mea fara rezultat.La 1 iunie 2005 am facut o conizatie si endometrioza/laparascopic.Totul a fost bine pana in aprilie 2006 cand am facut tratament o saptamana,1 tb/zi Clostilbegit, 1 fiola Pregnyl, o inseminare fara rezultat.Apoi au inceput problemele mele.Imediat mi/a aparut un chist de 7cm.Am luat Diane 35, iar dupa cateva zile chistul s/a spart.Nu am mers la medic cu toate ca stiam riscurile(sunt asistenta medicala) de teama unei operatii.Luna viitoare am lut o luna Yasmin.Totul a fost bine.a urmat o luna de concediu linistita dupa care a aparut un alt chist de 7cm.Am luat 10 zile Duphaston chistul a scazut la 3 cm, am luat 3 luni de Karissa/asta pana la sfarsitul lui noiembrie 2006 cand nu mai aveam nici un chist.Din decembrie, mentionez ca nu am mai luat nimic.Azi am fost la ecograf si am din nou un chist de 5/5cm. Offline #2 2007-02-12 10:33:41
Re: intrebare pt doctoressaCred ca aceste chisturi pe care le tot faci pe ovarul drept sunt de fapt niste foliculi ovarieni care cresc mult si nu se sparg, deci nu elibereaza ovulul(decit eventual dupa mult timp). Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #3 2007-02-12 11:35:05
Re: intrebare pt doctoressamultumesc mult pentru raspuns, la folicul nu m-am gandit deloc. Numai ca este foarte neplacut atunci cand se sparge.Si care crezi ca ar fi motivul pt care ovulul nu se sparge?Ma gandesc ca, foliculul este numai simptomul . Offline #4 2007-02-12 11:53:49