homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Intrebare pt doctoressa

#1 2007-02-12 00:00:55

corneliabuc.
Hero member
Inregistrat: 2006-08-28

intrebare pt doctoressa

revin cu problema mea fara rezultat.La 1 iunie 2005 am facut o conizatie si endometrioza/laparascopic.Totul a fost bine pana in aprilie 2006 cand am facut tratament o saptamana,1 tb/zi Clostilbegit, 1 fiola Pregnyl, o inseminare fara rezultat.Apoi au inceput problemele mele.Imediat mi/a aparut un chist de 7cm.Am luat Diane 35, iar dupa cateva zile chistul s/a spart.Nu am mers la medic cu toate ca stiam riscurile(sunt asistenta medicala) de teama unei operatii.Luna viitoare am lut o luna Yasmin.Totul a fost bine.a urmat o luna de concediu linistita dupa care a aparut un alt chist de 7cm.Am luat 10 zile Duphaston chistul a scazut la 3 cm, am luat 3 luni de Karissa/asta pana la sfarsitul lui noiembrie 2006 cand nu mai aveam nici un chist.Din decembrie, mentionez ca nu am mai luat nimic.Azi am fost la ecograf si am din nou un chist de 5/5cm.
Asta e povestea mea.destul de grea. Doctoressa te rog, sa ma ajuti sa inteleg ce se intampla cu ovarul meu drept(toate chisturile au fost pe ovarul drept) si ce crezi ca urmeaza. Ce anticonceptional crezi ca ar fi indicat.Poate unul cu mai putini estrogeni?avand in vedere endometrioza si conizatia mea dar si chisturile.Cam de doua ori pe luna mai am si niste dureri groaznice de cap.Am luat aspirina dupa mancare si am facut o gastrita.Mi/e teama sa nu se sparga iar chistul.Crezi ca lipsa ovulatiei cea care ma chinuie atat?
multumesc

#2 2007-02-12 10:33:41

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01

Re: intrebare pt doctoressa

Cred ca aceste chisturi pe care le tot faci pe ovarul drept sunt de fapt niste foliculi ovarieni care cresc mult si nu se sparg, deci nu elibereaza ovulul(decit eventual dupa mult timp).